Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر جدید کویت گفت، در راه حمایت از آرمان فلسطین راه شیخ " صباح الأحمد الجابر الصباح " امیر فقید کشورش را دنبال خواهد کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حماس،  " شیخ نواف الاحمد الصباح " در تماس تلفنی " اسماعیل هنیه "  با قدردانی از رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و مردم فلسطین بخاطر ابراز همدردی با مردم کویت در پی درگذشت امیر این کشور، تاکید کرد که بر میراث امیر فقید وفادار خواهد ماند و در راه حمایت از آرمان فلسطین راه او را دنبال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تماس تلفنی با " نواف الأحمد الجابر الصباح " امیر جدید کویت، درگذشت " صباح الأحمد الجابر الصباح " امیر فقید این کشور را تسلیت گفت.   

" اسماعیل هنیه " در این تماس تلفنی به نمایندگی از جنبش مقاومت اسلامی و مردم فلسطین،  فقدان " صباح الاحمد الجابر الصباح " را به مقامات و مردم کویت تسلیت گفت و با مردم این کشور ابراز همدردی کرد.  

رئیس دفتر سیاسی حماس با یادآوری مواضع ثابت کویت و امیر فقید این کشور در حمایت از آرمان و مردم فلسطین برای " شیخ نواف الاحمد الصباح " امیر جدید کویت آرزوی موفقیت کرد و گفت: اطمینان داریم که کویت تحت رهبری وی به مسائل امت اسلام به ویژه آرمان مردم فلسطین وفادار باقی خواهد ماند. 

شیخ صباح الجابر الاحمد الصباح امیر کویت روز سه شنبه هفته جاری در ۹۱ سالگی درگذشت. او که پنجمین حاکم کویت، از زمان تشکیل این کشور در ۵۹ سال پیش بود، بعد از چهار دهه عهده‌دار بودن سمت وزارت امور خارجه، از سال ۲۰۰۶  قدرت را به دست گرفت و تا لحظه مرگ سمت امیری کویت را بر عهده داشت.

ساعاتی پس از آنکه تلویزیون دولتی کویت، در روز چهارشنبه این هفته، وفات شیخ صباح الجابر الاحمد الصباح را اعلام کرد، کابینه این کشور شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح ۸۳ ساله که ۱۴ سال ولیعهد این کشور بود را به عنوان امیر جدید معرفی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: در حمایت از فلسطین الاحمد الصباح الجابر الصباح مردم فلسطین امیر فقید امیر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

 حجت‌الاسلام اصغری رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • کنعانی مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را مردود دانست
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • علت حمایت مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان