Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیلم استان بوشهرگفت: برای روشن شدن علت و ابعاد آتش سوزی صبح روز پنجشنبه بازارچه ساحلی این بندر دستور قضایی صادر شده است.

محمد ضیائی در گفت وگو با ایرنا افزود: در همین راستا یک نفر دستگیر و پس از تحقیقات لازم نامبرده آزاد شده است.

وی یادآورشد: چنانچه آتش‌سوزی بازارچه ساحلی بندر دیلم عمدی باشد دستگاه قضایی بر اساس قانون با عاملان و مسببان قاطعانه برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: در این آتش‌سوزی به کسی آسیبی نرسیده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیلم گفت: دلیل حادثه از سوی دستگاه‌های ذیربط و کارشناسان در حال بررسی است.

فرمانداردیلم گفت: آتش سوزی بازارچه ساحلی این شهرستان پس از پنج ساعت تلاش نیروهای آتش نشانی و امدادی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز مهار شد.

احمد دشتی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان وقوع حادثه آتش سوزی تمام نیروهای امدادی و آتش نشانان این شهرستان با مشارکت شرکت‌های نفتی منطقه بهرگان امام حسن و شهرستان‌های گچساران و گناوه در محل حضور یافتند.

وی اضافه کرد: باتوجه به گستردگی و شدت آتش سوزی از شهرستان‌های همجوار و استان خوزستان نیز درخواست کمک شد.

فرماندار دیلم با بیان اینکه علت آتش سوزی بازارچه ساحلی این شهرستان در دست بررسی است گفت: در این حادثه ۲۰۰ غرفه به طور کامل طعمه آتش شد و بررسی‌های کارشناسی برای تعیین میزان خسارت در حال انجام است.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان دیلم گفت: حادثه آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم هیچ مصدوم و تلفات جانی در برنداشت اما تعدادی از آتش نشانان و نیروهای مردمی در حین عملیات خاموش کردن آتش دچار گازگرفتگی و به بیمارستان اعزام شدند.

ساعت ۷:۳۰ صبح امروز پنجشنبه بازارچه ساحلی شهرستان دیلم از توابع استان بوشهر دچار آتش سوزی شد.

لینک کوتاه: asriran.com/0038xI

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیلم آتش سوزی بازارچه ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در نزاع خانوادگی ۴ مجروح بر جا گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

مصیب آسیابانی امروز دوم اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهرستان منوجان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت .

وی افزود: در همان دقایق اولیه با حضور نیروی انتظامی و دستور دادستانی، متهم شناسایی و دستورات قضایی لازم برای دستگیری ضارب صادر شده است. 

دادستان منوجان گفت: چهار مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند و خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است.

وی اعلام کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد ضارب در منزل مسکونی خود پس از مشاجره لفظی به سمت افراد خانواده خود شامل پدر و سه نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی نموده و از صحنه جرم متواری شده است .

آسیابانی افزود: مقامات قضایی و امنیتی طی یک‌سال گذشته چندین مرتبه در خصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده‌اند و در حادثه اخیر نیز عدم کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش برجسته‌ای در وقوع این حادثه داشته است .

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان ایجاد می‌شود
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • نزاع خانوادگی در منوجان  ۴ مصدوم در پی داشت
  • تیراندازی در نزاع خانوادگی ۴ مجروح بر جا گذاشت