Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@06:22:18 GMT

تبیین نقش عربستان علیه انقلاب و جبهه مقاومت

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۱۸۲۶

تبیین نقش عربستان علیه انقلاب و جبهه مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، سردار محمد امامقلی امروز در مراسم پنجمین یادواره شهدای منا استان گیلان در زمین چمن مصنوعی شهدای منا با بیان اینکه گرامیداشت شهدا یعنی درراه آنان باید باشیم و حرکت کنیم، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا باید خودشان جلودار و الگو باشند و منتظر هیچ‌کس و مسوولی نباشند.

وی با اشاره به حمایت‌های عربستان سعودی از عراق برای جنگ با ایران گفت: عربستان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با دیگر هم‌پیمانان خود همه کارکردند تا از ادامه انقلاب اسلامی جلوگیری کنند ولی با همه مردم و رزمندگان موفق نشدن و انقلاب اسلامی از چله خود گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پیشکسوت دوران دفاع مقدس با بیان اینکه عربستان در پشت پرده براندازی سوریه نیز نقش داشت، افزود: عربستان سال‌ها قبل از حضور داعش و جنگ در سوریه، از طریق فرهنگی جنگ را علیه این کشور آغاز کرده بود ولی این کار بسیار زیرکانه انجام شد.

امامقلی با بیان اینکه سعودی‌ها چند سال پیش به یمن حمله کرد تا سکان این کشور را به دست بگیرد، تصریح کرد: یمن دارای مردمی ضعیف است و تصور نمی‌کرد که چند سال حوثی‌ها مقابلشان با دستان خالی بایستند و حوثی‌ها گریبان گیر عربستان شده‌اند.

وی با بیان اینکه داعش مدل پیشرفته وهابی‌ها است، گفت: این‌ها علیه انسانیت جنگیدند و از هیچ جنایتی فروگذار نکردند و در مدت جنگ آن‌ها در سوریه و عراق بدترین جنابت‌ها را که به عقل که هیچ‌کسی نمی‌رسید انجام دادند و همواره ازهرجهت عربستان داعشی‌ها را حمایت کرد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه باید سردار سلیمانی تربیت‌شده انقلاب و دوران جنگ تحمیلی است، افزود: راه حاج قاسم پیروی از ولایت‌فقیه بود و در این مسیر از تمام توان خود در طول شبانه‌روز استفاده می‌کرد.

امامقلی با بیان اینکه سردار سلیمانی چشم بینای ولی‌فقیه بود، تصریح کرد: دفاع از سوریه دفاع از جمهوری اسلامی بود و اگر داعش می‌توانست دولت ملقب به داعش را راه‌اندازی کنند قطعاً به ایران نیز حمله کرده و هیچ‌کس در ایران امنیت نداشت.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی عراق شهدای منا مکه لنگرود شهدای منا استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس

سردار رونده مشاور و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در یادواره شهدای جهبه مقاومت گرامیداشت شهدای کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهدای مدافع حرم هرمزگان گفت: در عملیات وعده صادق، دنیا با گوشه‌ای از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران آشنا شد.

وی افزود: این عملیات ثابت کرد که توانمندی جمهوری اسلامی ایران از مرز بازدارندگی گذشته است و به مرحله توازن رسیده است.

سردار رونده گفت: در این عملیات از کمک‌های نیروی جان بر کف ارتش استفاده شد.

سرهنگ پاسدار ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس هم گفت: این یادواره برای ایجاد انسجام و همدلی مردم برای مقابله با تهدید‌های دشمنان و حمایت از جبهه مقاومت برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • واکنش ایران محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس