Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:23:04 GMT

آقای گل لیگ قهرمانان به تیم ملی دعوت نشد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۱۸۶۷

مهاجم مراکشی و خطرناک تیم النصر عربستان، به تیم ملی کشورش دعوت نشد.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرزاق حمدالله مهاجم خطرناک و گلزن النصر با وجود درخشش فوق العاده در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا، به تیم ملی مراکش دعوت نشد تا این امر باعث تعجب رسانه های عربی منطقه شود.


عبدالرزاق حمدالله طی 2 فصل حضور در النصر، دو بار پیاپی توانسته عنوان آقای گلی لیگ حرفه ای عربستان را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در فصل 2018-2019 توانست با به ثمر رساندن 34 گل آقای گل شود و در فصل قبل نیز دیدارهای خوبی را برای تیمش به نمایش گذاشت و 29 گل زد و بافتیمبی گومیس مهاجم الهلال را پشت سرگذاشت و آقای گل لیگ عربستان شد.

 


این مهاجم مراکشی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا، در 6 دیدار برای النصر به میدان رفت و 6 بار موفق به گلزنی شده است. او توانست با گلزنی در 9 دیدار پیاپی در آسیا، به رکورد هالک برزیلی برسد.
اما در جدیدترین لیست تیم ملی این کشور که توسط وحید هلیل هودزیچ اعلام شده، اسامی بزرگ زیادی دیده نمی شود که یکی از آنها آقای گل فعلی لیگ قهرمانان آسیاست. 


رسانه های عربی از عدم دعوت حمدالله سخت متعجبند آن هم در شرایطی که این بازیکن با 27 گل زده در سال 2020، تنها یک گل از کریستیانو رونالدو عقب بوده و می توانست با حضور در این دو بازی، به رونالدو برسد.


اما وحید هلیل هودزیچ سرمربی مراکش در پاسخ به عدم دعوت حمدالله به خبرنگاران گفته است که وی با مهاجم النصر تماس گرفته اما حمدالله دعوت او را برای بازگشت به تیم ملی مراکش رد کرده و ترجیح داده با النصر در عربستان سعودی بماند. سرمربی تیم ملی مراکش تأکید کرده است که بازیکنی را که تمایل و اشتیاقی به پوشیدن پیراهن تیم ملی مراکش ندارد را به تیم ملی دعوت نمی کند. 
مهدی بن عطیه و یوسف العربی دیگر غایب های بزرگ در لیست هلیل هودزیچ هستند. تیم ملی مراکش در فیفا دی قصد دارد دو دیدار تدارکاتی در مقابل تیم های ملی کنگو و سنگال برگزار کند.

النصر عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: النصر عربستان عربستان تیم ملی مراکش لیگ قهرمانان تیم ملی آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس

طراحی پیراهن یک تیم باشگاهی، باعث بروز جنجالی بزرگ در فوتبال قاره سیاه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نبرد حساس تیم‌های فوتبال رنسانس دبرکان مراکش و یونیون اسپورتیودلامدینای الجزایر در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌های آفریقا به دلیل طراحی پیراهن نماینده مراکش لغو شد.

اعضای تیم رنسانس دبرکان جمعه شب وارد فرودگاه الجزیره شدند و درست در بدو ورود‌شان به دردسر افتادند، چرا که مقامات امنیتی فرودگاه از خروج چمدان‌های‌شان به دلیلی طراحی یونیفرم آنها ممانعت به عمل آورد. در طراحی لباس‌های متحدالشکل اعضای تیم رنسانس دبرکان مراکش، نقشه این کشور به انضمام بخشی از منطقه مورد مناقشه صحرای غربی درج شده بود که این موضوع خشم مسئولان کشور میزبان را برانگیخت.

براهیم دیاس تیم ملی مراکش را به اسپانیا ترجیح داد

این جنجال که هر یک از طرفین دیگری را به تخلف متهم کردند، با روایت‌هایی متفاوت توسط رسانه‌ةای مراکشی و الجزایری پوشش داده شده است. شبکه Hespress مراکش به نقل از منابع نزدیک به فوتبال این کشور نوشته است که بازیکنان تیم رنسانس دبرکان در الجزایر مورد بدرفتاری و اهانت واقع شده‌اند. در همین حال نشریه El Chorouk الجزایر نماینده مراکش را به سیاسی کردن ورزش متهم کرده است.

در این میان اتحادیه فوتبال آفریقا هم از فدراسیون فوتبال الجزایر درخواست می‌کند که پیراهن‌های تیم میهمان را عودت و به آنها اجازه دهد بازی را انجام دهند که این درخواست از سوی مقامات کشور میزبان رد می‌شود و پیراهن‌های دیگری را در اختیار تیم میهمان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی