Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-فرماندهی عملیات نینوای الحشد الشعبی پس از شلیک موشک به فرودگاه اربیل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تحقیقات درباره این حمله را آغاز کرده است.

خبرگزاری میزان – فرماندهی عملیات نینوا با انتشار بیانیه‌ای در خصوص شلیک موشک به فرودگاه اربیل، اعلام کرد که اظهارات مختلف پیرامون عملیات شلیک موشک به سوی شهر اربیل در اقلیم کردستان عراق را پیگیری کردیم که برخی اظهارنظر‌های شتابزده، موجب تأسف و تعجب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل اعلام موارد زیر لازم است:

منطقه‌ای که موشک‌ها به طرف اربیل شلیک شده غیر مسکونی و در مثلثی واقع شده است که تحت کنترل ارتش، نیرو‌های الحشد الشعبی و نیرو‌های پیشمرگه است.

بیشتر بخوانید: شبیخون نیرو‌های الحشد الشعبی به داعش و انهدام زرادخانه آن‌ها در دیالی

تحقیقات درخصوص این حادثه آغاز شده و دوربین‌های منطقه برای کشف مکان خودرویی که موشک‌ها از روی آن شلیک شده آغاز خواهد شد.

همچنین نیرویی به رهبری فرمانده لشکر ۳۰ الحشد الشعبی برای پیگیری عوامل شلیک موشک‌ها به منطقه اعزام شده است و محل خودرو و نام طرف‌هایی که کنترل منطقه را در اختیار دارند اعلام خواهد شد.

گفتنی است که برخی منابع اعلام کردند که شامگاه چهارشنبه سه فروند موشک به پایگاه نظامیان آمریکایی واقع در نزدیکی فرودگاه اربیل شلیک شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: الحشد الشعبی فرودگاه اربیل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: الحشد الشعبی فرودگاه اربیل فرودگاه اربیل الحشد الشعبی شلیک موشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد

به گزارش جام جم آنلاین، براساس ادعای گارد ساحلی ژاپن، احتمالا کره شمالی یک موشک بالستیک به سمت ساحل شرقی این کشور شلیک کرده که البته سقوط کرده است.

براساس گزارش شبکه تلویزیونی ان‌اچ‌کی ژاپن، این موشک پس از هفت دقیقه در خارج از منطقه ویژه اقتصادی توکیو سقوط کرد.

این چهارمین باری است که کره شمالی در سال جاری موشک بالستیک پرتاب می‌کند. پیونگ‌یانگ آخرین بار دوم آوریل دست به شلیک موشک بالستیک زد. در آن برهه، خبرگزاری مرکزی کره شمالی از آزمایش موفقیت‌آمیز موشک مافوق صوت میان‌برد «هوآسونگ-۱۶بی» خبر داد.

همچنین ارتش کره جنوبی نیز مدعی شد که کره شمالی امروز «چندین» موشک بالستیک به سمت ساحل شرقی این کشور شلیک کرده است.

پیشتر رسانه‌های رسمی کره شمالی روز شنبه اعلام کردند که این کشور در تازه‌ترین آزمایش‌های تسلیحاتی خود یک کلاهک جدید طراحی‌شده برای موشک‌های کروز و یک موشک ضدهوایی جدید را با موفقیت آزمایش کرده است.

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه اصابت موشک یا پهپاد شلیک شده از سوی حزب‌الله به خلیج حیفا
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی
  • آژیر خطر به صدا درآمد | شلیک ده ها موشک کاتیوشا به اراضی اشغالی + فیلم
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به اسرائیل
  • شلیک 35 موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی +فیلم
  • شلیک ده‌ها موشک به شهر اشغالی صفد
  • ببینید | شلیک ۳۰ موشک توسط حزب‌ الله لبنان به شهرک‌ های صهیونیستی
  • موشک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین