Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تهران و نازنین ملایی در مسابقات روئینگ قهرمانی ایران مقام نخست را کسب کردند.

به گزارش ایسنا، مسابقات قهرمانی ایران و انتخابی تیم ملی روئینگ بانوان  در دریاچه آزادی برگزار شد. نازنین ملایی ملی پوش شاخص ایران در روئینگ تک نفره سبک وزن عنوان نخست را به دست آورد.

در فینال B روئینگ تکنفره سنگین‌وزن:  فاطمه مجلل از آذربایجان غربی با زمان ۴:۱۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۱۵ دقیقه اول و در مجموع ششم، زهرا سیانکی از تهران توابع با زمان ۴:۲۵.۹۸۴ دقیقه دوم و در مجموع هفتم و مائده حضوری از البرز با زمان ۴:۳۲.۷۵۳ دقیقه سوم و در مجموع هشتم شدند.

در فینال B روئینگ تکنفره سبک‌وزن:  آرینا رجبی از کردستان با زمان ۴:۳۷.۳۵۶ دقیقه اول و در مجموع ششم، ساریه کریمیان از کردستان با زمان ۴:۴۱.۵۰۶ دقیقه دوم و در مجموع هفتم و بهاره حبیبی از کرمانشاه با زمان ۴:۴۶.۴۰۲ دقیقه سوم و در مجموع هشتم شدند.

در فینال A روئینگ تکنفره سنگین‌وزن:  نگار نگهدار از تهران با زمان ۴:۰۸.۴۲۸ دقیقه صاحب مدال طلا شد، اسرا جوانمردی از کردستان با زمان ۴:۱۳.۹۹۱ دقیقه مدال نقره گرفت و مریم کرمی از همدان با زمان ۴:۱۹.۳۰۴ دقیقه بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز دریافت کرد.

در فینال A روئینگ تکنفره سبک‌وزن:  نازنین ملایی از گیلان با زمان ۳:۴۵.۶۷۷ دقیقه بر سکوی نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد، شکیبا وقوفی از تهران با زمان ۳:۵۷.۴۴۶ دقیقه مدال نقره دریافت کرد و زینب نوروزی از زنجان با زمان ۳:۵۸.۶۹۲ دقیقه بر جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز گرفت.

در پایان رقابت‌ها تیم تهران با کسب ۲۲ امتیاز قهرمان شد، تیم گیلان با ۱۷ امتیاز با توجه به کسب مدال طلا در نائب‌قهرمان شد و همدان با ۱۷ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان قایقرانی بانوان روئینگ تکنفره نازنین ملایی زمان ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد