Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@07:30:17 GMT

محور هراز جمعه به سمت تهران یکطرفه می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۱۹۶۳

محور هراز جمعه به سمت تهران یکطرفه می شود

خبرگزاری مهر: رییس پلیس راه شرق استان تهران تردد در محورهای هراز و فیروزکوه را نیمه سنگین خواند و گفت: محور هراز از ساعت ۱۹ روز جمعه به سوی تهران یکطرفه می شود.

ایرج کهریزی از ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه خبر داد و افزود: در مسیر جنوب به شمال محور هراز ترافیک نیمه سنگین و در شهرهای عبوری این محور مانند بومهن، جاجرود و روهن تردد سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در محور فیروزکوه نیز در مسیر جنوب به شمال ترافیک نیمه سنگین و در محدوده گیلاوند تردد سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: از روز جمعه ۱۱ مهرماه در محور هراز از ساعت ۱۸ تردد از رودهن به سمت آمل ممنون و از ساعت ۱۹ همان روز این محور از آمل به سمت رودهن یکطرفه خواهد شد.

کهریزی با بیان اینکه در زمان اعمال این محدودیت تردد محور فیروزکوه به عنوان مسیر جایگزین استفاده خواهد شد، گفت: این محدودیت تردد تا ساعت ۲۴ جمعه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین وضعیت ترافیک در جاده امام رضا (ع) را پرحجم اما روان خواند و گفت: آزادراه حرم تا حرم نیز در حال حاضر ترافیک عادی و روان را تجربه می‌کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: محور هراز محدودیت ترافیکی نیمه سنگین محور هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز

مرکز مدیریت راه‌های کشور در آخرین بروزرسانی مربوط به وضعیت جوی ترافیکی در صبح روز جمعه دهم فروردین، محور‌های شمالی ایران ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا دزدبند و مسیر (رفت و برگشت) محدوده سیاه بیشه و در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده سه راهی چلاو را گزارش کرد.

در محور‌های فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه رشت - قزوین مسیر (رفت و برگشت) تردد روان است. محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در سایر محور‌ها آخرین وضعیت جوی ترافیکی، تردد روان گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور نیز حاکی از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کرمان و خراسان جنوبی است.

منبع: ایرنا

tags # پلیس راهنمایی و رانندگی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین در محور‌های چالوس و هراز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  • تردد در جاده چالوس یکطرفه شد
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ترافیک در هراز و کندوان سنگین است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد