Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شهرداری ارومیه بابت دو باخت پیاپی در لیگ برتر والیبال از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، پیمان رضایی مدیرعامل این باشگاه در پی دو باخت پی در پی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: قطعا نتیجه‌ای که همه ما و هواداران انتظار داشتیم در این دو بازی رقم نخورد و ما که همه تلاش و برنامه هایمان به خاطر شادی دل هواداران و مردم شریف ارومیه است از دل آزرده شدن هوادارانمان از آنها به عنوان صاحبان اصلی تیم معذرت می‌خواهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اشاره به اینکه رقابت های این فصل به اعتقاد همه کارشناسان و سرمربیان بدلیل تعدد تیم های مدعی ، با یکی دو شکست نمی توان قضاوت در موفق و ناموفق بودن تیمی در این پروسه طولانی بازی ها داشت ، مطمئن هستم که شهرداری ارومیه با عبور از این مرحله سخت در سایه صبوری شما سرمایه های اصلی بر آورنده انتظارات خواهد بود .

 همانگونه که در همین چند هفته گذشته تیم های بزرگ و پر مهره ای چون سایپا ، سپاهان ، شهرداری ورامین و فولاد سیرجان هم از شکست مصون نماندند و باز هم نخواهند ماند .

وی افزود : تیم شهرداری ارومیه با هدایت یکی از بهترین مربیان کشور و با حضور بازیکنان تراز اول و ملی پوش در رقابتها حاضر است گفت: قطعا از این دو باخت ناراحت هستیم و باز هم تاکید می کنم با رسیدن میثم صالحی و تلاش همه جانبه بازیکنان و کادرفنی و هماهنگ شدن و یکدلی ، حمایت کامل خود را همچنان از تیم خواهیم داشت و به تک تک اعضای کادر فنی و بازیکنان ایمان داریم و قدرتمندتر از قبل برای ایجاد شرایط مناسب وعالی برای رویارویی با حریفان تلاش خواهیم کرد.

رضایی افزود: با شکست در این دو بازی تجارب زیادی کسب کردیم و اعضای کادر فنی تیم با تلاش و کوشش بدنبال رفع مشکلات فنی و هماهنگی بیشتر بازیکنان در کارهای تاکتیکی هستند تا بتوانیم زودتر به آن تیمی که همه مردم شهر عشاق دوست دارند در رقابتهای لیگ برتر در مقابل حریفان ظاهر شود برسیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه با جان و دل تمامی انتقادها را قبول می‌کنیم و درب باشگاه همیشه به روی همه پیشکسوتان،صاحب نظران و اصحاب رسانه باز بوده است ، تصریح کرد: طبیعی است برخی افراد و جریانات که قبلا امتحان خود را پس داده و از دید مردم و علاقمندان به والیبال کارنامه مردودی دارند با سوءاستفاده از این دو باخت که همانطور در بالا گفته ام  بقیه مدعیان هم از باخت مصون نبوده اند ، با پاشیدن بذر یأس و نا امیدی با هوچی گری و ایجاد تفرقه سعی در رسیدن به مقاصد خود دارند و در این بین انتقاد درست برخی از بزرگان و رسانه‌ها که به قصد خیرخواهی گفته می شود را به جان خریداریم و چراغ راهمان قرار می دهیم.

رضایی ادامه داد : اینگونه تصور نشود که ما خدای ناکرده در مقابل ضعف های احتمالی بی تفاوتیم ، بلکه طبق روال مدیریتی و بر اساس مکانیزم تشویق و تنبیه با متمردین در هر جایگاهی نیز برخورد می کنیم و به معدود کسانی که سعی دارند عقده‌های شخصی و غرض ورزانه خود در حالی که تیم به آرامش احتیاج دارد و آتش بیار معرکه می شوند ، هشدار می دهیم در صورت ادامه‌ی این شرایط از سوی افراد مشخص و منفعت طلب اجازه نخواهیم داد از کاه کوه بسازند و در مقابل تخریب‌ها، توهین‌ها و ...  این افراد،بصورت کاملا قانونی از حق مجموعه بزرگ باشگاه شهرداری که متعلق به همه مردم است دفاع خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری در پایان با اشاره به اینکه به زودی با همت کادر فنی و بازیکنان قطعا روزهای خوبی برای تیم والیبال شهرداری ارومیه رقم خواهد خورد گفت: دلمان آزرده است از اینکه هوادارانمان یار همیشگی را در سالن نداریم اما به همان عهدی که در اولین روزهای حضور در لیگ برتر بستیم پایبندیم و برای کسب مقامی در جایگاه شهر عشاق والیبال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود به امید روزهای خوش والیبال ارومیه

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال ارومیه عذرخواهی تیم والیبال شهرداری ارومیه پیمان رضایی آذربایجان غربی شهرداری ارومیه لیگ برتر دو باخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر بازنده سرافراز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ در بازی هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر تیم شمس آذر در ورزشگاه آزادی در یک بازی تماشایی با نتیجه ۳ - ۲ نتیجه را به آبی‌های پایتخت باخت.

تیم شمس آذر که تا دقیقه ۸۰ بازی با سه گل از حریف خود عقب بود در دقایق ۸۳ و ۸۵ با گل‌های فراز امامعلی و مجتبی فخریان دو گل به استقلال زد و این امکان را داشت که باخت را با مساوی عوض کند.

استقلالی‌ها با این برد به صدر جدول بازگشتند.

تیم شمس آذر با این نتیجه ۳۱ امتیازی و در دره هفتم جدول باقی ماند
.
در هفته بیست و پنجم لیگ برتر شمس آذر یازدهم اردیبهشت در خانه میزبان پیکان تهران است.

دیگر خبرها

  • عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی
  • شمس آذر بازنده سرافراز
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است