Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:36:38 GMT

جدایی مهاجم استقلال با انتشار استوری (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۲۱۲۱

مهاجم جوان استقلال با انتشار یک استوری از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، زکریا مرادی مهاجم جوان استقلال که فصل گذشته دقایق کمتری به نسبت سایر مهاجمان این تیم به میدان رفت با انتشار یک استوری از جمع این تیم خداحافظی کرد.


این در حالی است که او بهعنوان آقای گل امیدهای استقلال و درخشش در رده های پایه به تیم بزرگسالان استقلال راه یافت اما هرگز با وجود سه مهاجم برجسته این باشگاه فرصت کافی نیافت تا درخشش خود را در خط حمله تیم بزرگسالان تکرار کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در استوری نوشت :

استقلال تهران نقل و انتقالات 1399 زکریا مرادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران نقل و انتقالات 1399 زکریا مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است

به گزارش همشهری آنلاین بعد از پایان همکاری باشگاه استقلال با اصغر حاجیلو در آکادمی این باشگاه به این بهانه که او مدرک مربیگری A آسیا را ندارد، همچنان آکادمی آبی‌ها که باید محل تولد و پرورش ستاره‌های آینده این باشگاه بزرگ و پرطرفدار باشد بدون مدیر اداره می‌شود. این درحالی است که در گزارشی طی چند روز گذشته به این موضوع به تفصیل اشاره کرده و ضمن بررسی گزینه‌های ریاست آکادمی، به جوانب امر پرداختیم. بر همین اساس از باشگاه استقلال خبر می‌رسد با وجود مشخص شدن واگذاری امتیاز استقلالی‌ها به هلدینگ خلیج‌فارس، هنوز مدیریت این باشگاه درباره آکادمی تصمیم نهایی را نگرفته و به نظر می‌رسد این فرصت‌سوزی همچنان ادامه داشته باشد.

این در شرایطی است که از راهروهای باشگاه استقلال خبر می‌رسد فارغ از همه گزینه‌هایی که این روزها اسامی آنها در رسانه‌ها برای مدیریت آکادمی باشگاه استقلال مطرح شده، علی خطیر منتظر است تا امید روانخواه، دوست سالیان اخیر وی، به پیشنهاد او برای مدیریت آکادمی باشگاه پاسخ بدهد تا درصورتی‌که این پاسخ منفی باشد، خطیر به سراغ گزینه‌های دیگر برود. خطیر درحالی خواستار حضور سرمربی کنونی پارس جنوبی جم در باشگاه استقلال شده که این مساله واکنش‌های مختلفی نیز درپی داشته، ازجمله اینکه روانخواه با باشگاه لیگ یکی تحت قرارداد است و رقابت‌های لیگ آزادگان حدود یک ماه دیگر به پایان خواهد رسید.

در همین راستا نیز روانخواه روز گذشته بعد از بازی پارس جنوبی و سایپا که با برتری تیم بازیکن سابق استقلال به پایان رسید، ضمن تایید پیشنهاد مدیریت آکادمی باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: «نه‌فقط استقلال، پیشنهادهای دیگری هم وجود دارد. من بازیکن استقلال بودم و قبلا هم در سمت مسئول آکادمی کار کرده‌ام. با پارس جنوبی قرارداد دارم و تنهایی نمی‌توانم تصمیمی بگیرم. مطمئنا برنامه‌ای برای رفتن ندارم. دوست دارم اگر شرایط فراهم باشد، بمانم. حداقل تا زمانی که قرارداد دارم، دوست دارم کارم را اینجا (پارس جم) انجام بدهم.» همه اینها در حالی است که رقابت‌های لیگ برتر رده‌های سنی در تهران طبق معمول همه سنوات گذشته از ابتدای تابستان آغاز شده و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها از حالا درصدد بستن تیم‌های خود و تقویت آنها به‌منظور حضور در لیگ رده‌های سنی هستند اما از آکادمی استقلال خبر می‌رسد سرمایه‌های این باشگاه به دلیل مشخص نبودن تکلیف مدیریت آکادمی و روشن نبودن وضعیت کادرفنی تیم‌های رده‌های سنی در حال انتقال به تیم‌های دیگر هستند.

کد خبر 846518 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • عکس| استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس درباره مالکیت استقلال
  • استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس برای استقلال
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • عکس| پیام احساسی کامران قاسمپور برای جیدن کاکس
  • درخوست جدایی از استقلال؛ خداحافظی زودهنگام نیمکت نشین گران قیمت