Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@22:45:36 GMT

افزایش ۳۷ درصدی تولید لوازم خانگی داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۲۲۰۲

افزایش ۳۷ درصدی تولید لوازم خانگی داخلی

به گزارش اقتصادآنلاین،  کیوان گردان در آئین انعقاد قرارداد بین شرکت‌های نیکسان و سوزوکی که در شهر صنعتی کاوه انجام شد، با اشاره به سیاست وزارت صمت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت پیرو سیاست اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های دولت، مسیری را برای توسعه صنعت پیش بینی کرده است و با تمام توان برای رشد و توسعه حرکت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا از خردادماه سال ۹۷ تا به امروز براساس سیاست‌های حمایت از تولید، در اوج تحریم‌ها ورود لوازم خانگی به داخل را ممنوع کردیم.

مدیر دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت افزود: هم اکنون ۵۰۰ واحد تولیدی در سطح کشور با گردش مالی سالیانه ۶ میلیارد دلار در عرصه تولید لوازم خانگی فعالیت دارند. در سال گذشته بیش از ۹ میلیون دستگاه لوازم خانگی کوچک و بزرگ در کشور تولید شد و هدف گذاری امسال بر رسیدن این رقم به ۱۲ میلیون دستگاه است.

افزایش ۳۷ درصدی تولید لوازم خانگی در ۵ ماهه امسال

وی با بیان اینکه در ۵ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تولید لوازم خانگی ۳۷ درصد رشد داشته ایم، اظهار کرد: باتوجه به جهش تولید لوازم خانگی در برخی واحدهای تولیدی، نیاز به مواد اولیه بیشتر شده است و ما در وزارت صنعت براساس خودباوری و عزمی که در جوانان و مدیران صنایع وجود دارد در مسیر توسعه و بالندگی صنعت حرکت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم صنایع ما کمبود مواد اولیه را احساس کنند.

پربیننده ترین قیمت آب بسته بندی گران شد اعلام نرخ جدید مصوب مرغ تا ۱۰روز آینده اعتبار صفر کوپن ۶ماهه نرخ شقه گوسفندی به ۱۰۸هزار تومان رسید احتمال ترخیص کالاهای دپو شده در گمرک از هفته آینده

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لوازم خانگی لوازم خانگی ایرانی لوازم خانگی خارجی لوازم خانگی داخلی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت تولید لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تولید ناخالص داخلی منابع طبیعی کانادا

تولید ناخالص داخلی منابع طبیعی کانادا در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ به میزان ۱.۴ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، آژانس آماری کانادا اعلام کرد تولید ناخالص داخلی حقیقی (GDP) بخش منابع طبیعی کانادا در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ پس از ۲ کاهش متوالی سه ماهه، ۱.۴ درصد افزایش یافت.

در گزارش اداره آمار آمده است: رشد در سه ماهه چهارم عمدتا ناشی از استخراج بیشتر نفت خام و مواد معدنی فلزی بوده است.

استخراج نفت خام در دوره ماه اکتبر تا ماه دسامبر سال گذشته ۱.۹ درصد افزایش یافت و در ماه دسامبر به بالاترین سطح خود رسید.

در سال ۲۰۲۳، استخراج نفت خام ۱.۳ درصد افزایش یافت، در حالی که استخراج معدن و مواد معدنی ۵.۱ درصد در سه ماهه چهارم صعود کرد.

در این بیانیه آمده است: «حجم صادرات منابع طبیعی در سه ماهه چهارم ۳.۱ درصد افزایش یافت که عمدتا به دلیل صادرات بالاتر انرژی و منابع معدنی بود».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش بدهی‌های آلمان به ۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد یورو
  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • تعرفه برق تأسیسات گردشگری تعیین شد
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • صعود تولید ناخالص داخلی منابع طبیعی کانادا