Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@21:26:38 GMT

مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال اروپا

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۲۲۴۵

مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال اروپا

مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال اروپا امشب (پنجشنبه) در ژنو سوییس در حال برگزاری است، برترین‌های فصل گذشته رقابت‌ها در این مراسم معرفی می‌شوند.

در این مراسم بهترین‌های فوتبال اروپا در فصل ۲۰-۲۰۱۹ به شرح زیر معرفی شدند:

بهترین دروازه‌بان: مانوئل نویر (بایرن مونیخ آلمان)
بهترین مدافع: یاشوآ کیمیش (بایرن مونیخ آلمان)
بهترین هافبک: کوین دی‌بروینه (منچسترسیتی انگلیس)
بهترین مهاجم: روبرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ آلمان)
بهترین مربی: هانسی فلیک (بایرن مونیخ)    .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزش فوتبال فوتبال اروپا لیگ قهرمانان اروپا بهترین های لیگ قهرمانان اروپا پارسی خبر بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، موضوع ماندن یا جدایی ماتیاس دلیخت یکی از موارد پربحث در این فصل باشگاه بایرن مونیخ بوده است. هافبک هلندی دوران پر افت و خیزی را زیر نظر توماس توخل سپری کرد و حتی گفته شد پس از نیمکت‌نشینی تصمیم گرفته مونیخ را ترک کند.

با این حال پس از اینکه اعلام شد توماس توخل در پایان فصل بایرن را ترک می‌کند احتمال ماندن دلیخت بالاتر رفت و حالا خودش هم در مصاحبه‌ای این موضوع را تأیید کرده است.

او در مورد احتمال ترک بایرن گفت:«من به جدایی و انتقال به باشگاه دیگر فکر نمی‌کنم. این موضوع به‌طور کامل منتفی است. من بازیکن بایرن هستم و از اینکه می‌توانم برای این باشگاه بازی کنم بسیار خوشحالم. مجلات و روزنامه‌ها هر روز درباره جدایی بازیکنان می‌نویسند. این را می‌توانید در مورد کیم مین جائه و اوپامکانو هم ببینید. در صورتی‌که آنها هم به جدایی فکر نمی‌کنند و بر روی بازی در بایرن مونیخ متمرکز هستند.»

این هافبک هلندی در ادامه در مورد اینکه آیا همچنان به قهرمانی در این فصل بوندسلیگا باور دارد یا خیر، گفت:«ما همیشه باید به آن ایمان داشته باشیم. االبته باید واقع‌بین هم باشیم. اکنون ده امتیاز از لورکوزن عقب هستیم و آنها باید ابتدا ده امتیاز از دست بدهند و ما باید همه بازی‌ها را ببریم. فعلا مهم این است که ما فقط به خودمان نگاه کنیم و بازی‌های خودمان را ببریم.»

دیگر خبرها

  • اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • اشلی کول و انتخاب تیم منتخبی از برترین هم‌تیمی‌های خود / فیلم
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا
  • حالا یا هرگز، بایرن به دیویس اولتیماتوم داد