Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا گفت: جلوگیری از انتشار بیش از پیش بیماری کرونا ویروس همکاری همه جانبه مردم در رعایت اصول بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را می‌طلبد.

او با بیان اینکه قطع زنجیره انتقال ویروس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شامل؛ استفاده مکرر از ماسک از سوی عموم مردم و حفظ فاصله اجتماعی میسر می‌شود، افزود: مردم باید از تردد‌های غیرضروری و حضور در تجمع‌ها از جمله؛ عزا و عروسی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری با بیان اینکه پارک ها، باشگاه‌های ورزشی و موسسات آموزشی براساس دستور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند، بیان داشت: گروه‌های بازرسی شهرستان اندیمشک با جدیدت بیشتر بر روند رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی اصناف نظارت می‌کنند.

فرماندار شهرستان اندیمشک اظهار کرد: ادارات ملزم به رعایت اصول بهداشتی هستند، ضمن اینکه ارباب رجوع باید از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند، چراکه شیوع ویروس کرونا به قوه خود باقی است و تا زمانی شهروندان نسبت به رعایت بهداشت بی توجهی می‌کنند، شکست کرونا سخت‌تر می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا تعطیلی پارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان گفت: تمام مراکز اقامتی استان موظف هستند که دستورالعمل‌هایی را که در خصوص لزوم شئونات ماه مبارک است، رعایت کنند، در غیر این صورت با واحد صنفی متخلف برخورد و ضمن تشکیل پرونده قضائی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی، امروز_ پنجشنبه نهم فروردین _ در نشست با ضابطین دستگاه قضائی استان کرمانشاه، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز، اظهار کرد: به منظور حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان، در این ایام تنها رستوران‌هایی که در محدوده مراکز اقامتی و بیمارستان‌ها هستند باید مجوز فعالیت در طول روز را داشته باشند.

وی افزود: تمام مراکز اقامتی استان موظف هستند که دستورالعمل‌هایی را که در خصوص لزوم شئونات ماه مبارک است، رعایت کنند، در غیر این صورت با واحد صنفی متخلف برخورد و ضمن تشکیل پرونده قضائی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی خدمت‌رسانی می‌کنند، مانند فرودگاه و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل مسافر نیز باید در فضاهای محیطی خود نسبت به ترویج فرهنگ روزه‌داری اقدام کنند.

کریمی اضافه کرد: به دلیل تقارن سیزده فروردین با شهادت حضرت علی (ع) شهرداری در برخی از مراکز تفریحی شهر مانند پارک شرقی و غربی فضاسازی محیطی لازم را انجام دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین در این ایام از محتوای آیات، احادیث و متون زیبای مرتبط با ماه رحمت الهی و لیالی قدر در سطح شهر، نسبت به برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فرهنگی- مذهبی، آموزش‌های قرآنی و تعالیم دینی در پارک‌های شرقی و غربی طاق بستان و پارک شاهد اقدام شود.

کد خبر 739880

دیگر خبرها

  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • چت‌بات Grok فعال می‌شود
  • ۸۵۰۰ گردشگر از پارک حیات وحش صفه اصفهان بازدید کردند
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز
  • ثبت ۶ شب خاطره‌انگیز در شهر جهانی/بارندگی شادراه نور را تعطیل کرد
  • بازدید بیش از ۲۵۵ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری قزوین
  • ضرورت رعایت فاصله طولی خودروها در هوای بارانی