Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:24:35 GMT

یزدانی: به آمادگی مطلوب برسم در لیگ کشتی می‌گیریم

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۲۲۹۷

یزدانی: به آمادگی مطلوب برسم در لیگ کشتی می‌گیریم

سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال گفت: تیم استقلال مستحق پیروزی برابر دانشگاه بود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رضا یزدانی پس از پیروزی ۷ بر ۳ استقلال مقابل دانشگاه آزاد در جدال حساس لیگ برتر کشتی آزاد، اظهار داشت: کاملا مستحق این پیروزی بودیم و حتی امروز پیش بینی کرده بودم به برد ۷ بر ۳ می رسیم، حتی کاملا حدس زده بودم که حریف از چه ترکیبی در این دیدار استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین با آنالیز دقیق کشتی گیران حریف پا به میدان گذاشتیم و اکثریت کشتی گیران استقلال نکات مد نظر کادر فنی را در مبارزه هایشان پیاده کردند. از عملکرد تیم راضیم و امیدوارم با رفع ایردها بهتر از این نیز عمل کنیم.

سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال، افزود: لیگ امسال در شرایط متفاوتی نسبت به سال‌های قبل برگزار شد و جا دارد از تمامی عواملی که در این شرایط سخت به برگزاری لیگ کمک کردند تشکر کنم. برگزاری لیگ پس از تعطیلی چند ماهه مسابقات در آماده سازی هر چه بهتر تیم ملی و شناخت وضعیت کشتی گیران خیلی موثر بود چرا که بعد از مدت ها به میدان مبارزه رفتند.

 

وی درباره عملکرد خوب تیمش با وجود ورود دیرهنگام به لیگ و فرصت کم برای آماده سازی، گفت: تیم ما در لحظات پایانی وارد لیگ شد و سعی کردیم در این زمان کم بچه ها را به آمادگی مطلب برسانیم. خدا را شکر بچه ها به غیر از چند وزن خوب کار کردند و قطعا سعی می کنیم ایرادات موجود را برطرف کنیم تا در ادامه بهتر ظاهر شویم.

 تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بچه ها امروز مزد زحمات خودشان را گرفتند. چون خودم کشتی گیر هستم بچه ها را درک می کنم و به آن ها گفتم تا لحظه آخر مبارزه کنند و دست از حمله برندارند‌.


دارنده ۲ مدال طلای جهان درباره بازگشت خوب کشتی گیران استقلال پس از عقب افتادن از حریفان مخصوصا در مبارزه عرفان جعفریان که باخت ۹ بر صفر را با پیروزی پشت سر گذاشت،خاطرنشان کرد: سعی کردیم اردوی متمرکز را برای بچه ها در نظر بگیریم و در این اردو به دقت معایب کشتی گیران را برطرف و نقاط قوت آن ها را بیشتر کنیم. خدا را شکر با وجودیکه در برخی مبارزه ها از حریفان عقب افتادند اما به خوبی مدیریت کردند و به کشتی برگشتند، البته دوری طولانی مدت از میادین نیز در عقب افتادن بچه ها تاثیرگذار بود.

 

یزدانی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اردو، گفت: همه بچه ها و کادر فنی و تدارکات تست پی سی آر دادند و به دقت پروتکل های بهداشتی را رعایت کردیم تا مبادا مشکلی در این زمینه پیش نیاید‌.

سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال در پایان درباره تصمیمش برای حضور در لیگ به عنوان کشتی گیر نیز گفت: فعلا در کنار بچه ها تمرین می کنم و قصد دارم در ادامه کشتی بگیرم. تمرینات را مرتب انجام دادم اما المپیک به تعویق افتاد و هنوز هم نهایی نشده است. به محض اینکه به آمادگی مطلوب برسم در لیگ کشتی می گیرم و امیدوارم در ادامه در میادین مختلف حاضر شوم.

کشتی رضا یزدانی آزاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی رضا یزدانی آزاد کشتی گیران کشتی آزاد بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!

علیرضا دبیر بعد از انتخابش به عنوان بهترین رئیس فدراسیون ورزشی سال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از انقلاب در کشتی آزاد در حدود 45 سال در المپیک سه چهار مدال طلا گرفتیم اگر فدراسیونی یک مدال طلا گرفته عملکرد خوبی داشته اگر بتوانیم یک مدال طلا در آزاد و فرنگی بگیریم شاهکار کرده ایم.


دبیر درمورد حذف تیلور و شرایط یزدانی گفت: این مسایل را باید کادرفنی صحبت کنند که اطلاع دقیقی دارند اما قرار بود حسن یزدانی شنبه بیاید که با او صحبت کنم اما ظاهرا با کادرفنی هماهنگ کرده که این اردو نیاید و تا بعد ببینیم شرایط کتف و وضعیت جسمانی اش چطور است.


رئیس فدراسیون فوتبال در مورد نرسیدن تیلور به المپیک پاریس و نگرفتن سهمیه گفت: از دو سه بعد باید نگاه کنید اول اینکه کشتی انتخابی برگزار شده و اینگونه نیست که قهرمانشان انتخاب شده است. کشتی گیرانی مثل باروس، کاکس و خود تیلور سه قهرمان جهان می بازند و باید ما هم یاد بگیریم که کشتی انتخابی برگزار کنیم. در بعد دوم هم باید بگویم حتما تاثیر دارد غیبت آنها من خودم کشتی گرفته ام و گربه سیاه داشته ام. بعد سوم هم اینکه کسی که قهرمان کشتی و المپیک را شکست داده خوب بوده است و نباید فکر کنیم کار ما تمام است. باید قبول کنیم کشتی گیر جدید شان هم خوب است.


دبیر در مورد اینکه می گویند نتوانسته ایم تیلور را به درستی آنالیز کنیم گفت: این ها را باید از کادر فنی فدراسیون قبلی بپرسید هم کادرفنی گذشته و کنونی ما ، اینکه برنامه شان برای آینده چیست.
.
وی در مورد درخشش سعید اسماعیلی در کشتی انتخابی و اینکه وضعیت گرایی چه می شود، گفت: در چرخه ای که نوشته شده بود به این سمت رفت که باید کشتی بگیرند قرار شد در مجارستان کشتی بگیرند و کادرفنی آنجا تصمیم می گیرند. گفتم انتخابی آمریکا به ما درس داد که قهرمان های جهان و المپیک شان هم می روند کشتی می گیرند. دوره ما چرخه انتخابی تیم ملی ما قویتر از آنهاست. در 86 کیلو آمریکایی فردی که تیلور را شکست داد روز قبلش 4 کشتی گرفته بود در ایران اگر بخواهیم چنین کاری کنیم پدرمان را در می آورند! ایراد دیگر ی هم انتخابی دارد اینکه تیلور و باروس شاید یک روز روز خوبش نباشد و ببازد در آنصورت کنار می رود اما مربی ما می تواند 5-6 ماه با مهره هایش بازی کند. یک دفعه مثل میرززاده و .. بازنده می شود فرصت برای جبران هست وچرخه تیم ملی ما بی نظیر است. همه چیز مشخص است واز 7-8 ماه قبل هم این چرخه نوشته شده است.


رئیس فدراسیون کشتی در مورد پاداش های کشتی گیران گفت: من هیچ وقت در زمان کشتی خودم این مسایل را شخصا دنبال نکردم در زمان خودم اما اکنون که رئیس فدراسیون هستم برای کشتی گیران دنبال می کنم. خبری نشده از پاداش ها اما شما کمک کنید بین رشته های ورزشی اختلاف نیفتد فوتبال و وزنه برداری و تکواندو هم زحمت می کشند فقط عدالت رعایت شود! اشتباهی در بالا صورت گرفته بود وگرنه فوتبالی ها مقصر نیستند طفلکی ها! ضرر نکنند. بچه های فوتبال هم زحمت می کشند. آنها حق شان است بدهند و ضرر نکنند به بچه های وزنه برداری و کشتی هم بدهند.


دبیر در مورد انتخاب میرزازاده به عنوان آقای ورزش ایران گفت: قبل از تبریک گفتن به آقای میرزازاده باید از امیرحسین زارع تشکر کنم به این دو برادر گفتم یکی از شما باید به مسابقات بروید. سال گذشته هم همین طور بود هر دو متواضع بودند ودر آخر امیرحسین چون سر زبان دار تر است گذاشت بر عهده میرزازاده است. میرززاده هم قهرمان وپهلوان خوبی است او در این سن به تمام معنا یک پهلوان به تمام معناست من سخت به هر کسی می گویم پهلوان.


وی در مورد دلخوریش از پیمان یوسفی گفت: من کینه ای نیستم! بگذریم ولش کنید!
رئیس فدراسیون کشتی در مورد اینکه کشتی گیران اصلی ترین شانس کاروان کشتی است و آن برنامه بار روانی روی کشتی گیران گذاشت گفت: صادقانه حرف می زنم 25 روز آن برنامه نمی رفتم چون زخم زبان قشنگ نیست و بخواهیم تیکه بیندازیم و زخم زبان بزنیم ولی شوخی خوب است. گاهی میروی مناظره آماده هستید اما وقتی قول می دهند که شون اخلاق رعایت شود اما چیز دیگری درمی آید بهش برمی خورد. او هم زحمت می کشد من کینه ای نیستم ادم باید با کار و تلاشش بزرگ شود. خدا هم بخواهد.


دبیر در مورد نمایشگاه کتاب گفت: چند کتاب از قهرمانان و چند کتاب از شهدای ورزشکارمان داریم و دنبال غرفه گرفتن هستیم تا شرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!