Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، استن چادنوفسکی، نایب رئیس مسنجر اظهار کرد مدیران فیس بوک همچنین در حال بررسی افزودن مدل محدودی از مسنجر به اپلیکیشن اصلی فیس بوک هستند تا کاربران جدید را تشویق کنند بدون دانلود یک برنامه جداگانه دیگر، به ارتباطاتشان با سایر کاربران بپردازند. مسنجر در ابتدا بخشی از اپلیکیشن فیس بوک بود اما در سال ۲۰۱۴ با وجود نارضایتی کاربران، از این برنامه جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک طرح یکپارچه سازی مسنجر، اینستاگرام و واتس اپ را اوایل سال ۲۰۱۹ اعلام کرد. فیس بوک ارتباط میان این سه اپلیکیشن را به نفع مصرف کنندگان دانسته و مدعی است کاربران امکان پیدا می کنند به گروه وسیعتری از مردم در سرویس مورد نظرشان پیام دهند. اما این اقدام به نفع کسب و کار فیس بوک هم خواهدبود و باعث می شود کاربران از محصولات این شرکت بیشتر استفاده کرده و شبکه پیام رسانی آن را ارزشمندتر می سازد.   زاکربرگ همچنین اعلام کرده که تجارت یک اولویت بزرگ برای فیس بوک است و این تلاشها متکی بر پیام رسانی برای ارتباط میان کسب و کارها و خریداران خواهد بود. منتقدان می گویند این اقدام شکستن انحصارطلبی فیس بوک را دشوارتر خواهد کرد.   مدیران فیس بوک هشدار داده اند که این یک پروژه فنی عظیم است و تکمیل آن سالها طول خواهد کشید زیرا این برنامه شامل رمزنگاری همه پیامها بین سه سرویس است تا فیس بوک نتواند آنها را بخواند.   بر اساس گزارش بلومبرگ، فیس بوک یکپارچه سازی را با مسنجر و اینستاگرام آغاز کرده و از تابستان در حال تست قابلیت ارسال پیام میان دو سرویس است و در هفته های آینده،  ارسال این قابلیت را برای همه کاربران آغاز می کند.   اما این تازه گام نخست است و شامل رمزنگاری سرتاسری نیست. مسنجر گزینه چت محرمانه را عرضه می کند اما این سطح از رمزنگاری در آپدیتهای اینستاگرام وجود ندارد. پیامهای واتس اپ رمزنگاری شده اند و از این رو، فیس بوک پیش از برقرار کردن ارتباط میان سه اپلیکیشن، باید این قابلیت را بین مکالمات مسنجر و اینستاگرام ایجاد کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اینستاگرام فیسبوک چت اینستاگرام فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم در اولین گردهمایی مراکز نوآوری دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، مراکز نوآوری و کارآفرینی را از ارکان اصلی جامعه فناور کشور دانست که به خاطر ساختار چابک و رویکرد هدفمندشان، برطرف‌کننده خلاء در مراحل ابتدایی تا میانی در اجزاء مختلف فناوری کشور هستند.
سجاد محمدعلی نژاد گفت: انواع مختلف مراکز نوآوری و کارآفرینی برای پوشش مدل‌های مختلف خلق فناوری و پاسخ به نیازها، در حال شکل‌گیری و ارائه خدمات - به ویژه خدمات با ارزش افزوده بالا - به تمامی کنش‌گران در زیست‌بوم فناوری و نوآوری هستند.
وی افزود: این مراکز در حال حاضر به منظور حمایت از کسب‌وکار‌های فناورانه و خلاقانه، به ایجاد پیوندی هدفمند میان کارآفرینان، دانشجویان، دانش‌آموختگان و مراکز تحقیقاتی آموزشی و صنعتی می‌پردازند ولی برای کمک به خلق فناوری‌های جدید و حل چالش‌های چند بعدی و یافتن پاسخ‌های حل یک مسئله در فناوری‌های دیگر، نیاز به شبکه شدن با یکدیگر دارند.
معاون وزارت علوم تأکید کرد: مراکز نوآوری و کارآفرینی در صورت حرکت به سمت تأمین بخشی از نیاز‌های زنجیره‌های ارزش، مورد حمایت ویژه معاونت فناوری و نوآوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار می‌گیرند.  

دیگر خبرها

  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • شغل نان و آب‌دار چراغ‌روشن‌کنی را چه کسانی عهده‌دار بودند؟
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • نقش مشکوک ویراستی در ویترین سازی برای مسئولان
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند