Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد پولادگر، پنجشنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات تکواندوی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی از تیم های باشگاهی هنوز نسبت به وضعیت برگزاری مسابقات لیگ در ابهام به سر می برند و هنوز برخی از آنها برای حضور در مسابقات ثبت نام نکرده اند.

وی با اشاره به کسب مجوز برگزاری لیگ پومسه، افزود: اکنون بخش کیوروگی نیز در ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در حال بررسی است و به زودی نتیجه آن ابلاغ خواهد شد تا ابهام تیم های باشگاهی نیز رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی از ابتدای مهرماه آغاز شده است، تصریح کرد: اردوی تیم ملی آقایان با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است و به زودی اردوی تیم ملی بانوان نیز برگزار می شود.

رییس فدراسیون تکواندو با اشاره به وضعیت جسمانی «آرمین هادی‌پور» برای حضور در بازی های المپیک خاطرنشان کرد: تاکنون کمیسیون پزشکی فدراسیون در این خصوص تصمیم قطعی نگرفته است ولی آسیب او چندان جدی نیست و برای این رقابت ها فرصت کافی داریم.

وی با اشاره به لغو مسابقات تکواندوی نوجوانان جهان در بلغارستان یادآور شد: به احتمال زیاد هیچ رویداد ورزشی را در سال ۲۰۲۰ نخواهیم داشت و رقابت های جهانی تکواندو از سال ۲۰۲۱ شروع خواهد شد.

پولادگر افزود: در این بین تنها رویداد ورزشی فاینال گرند پری مکزیک را پیش رو داشتیم که آن هم اگرچه به شکل رسمی لغو نشده است ولی با توجه به تماس هایی که با مقامات فدراسیون جهانی تکواندو داشتیم، به احتمال زیاد برگزار نمی شود.

در مجمع انتخاباتی امروز هیات تکواندوی خراسان شمالی، محمد آریان با کسب ۱۷ رای برای چهار سال دیگر سکانداری این هیات را عهده دار شد.  

برچسب‌ها بجنورد وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی مسابقات جهانی تكواندو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی مسابقات جهانی تكواندو بجنورد وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی مسابقات جهانی تكواندو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا

ترکیب تیم ملی تکواندو کشورمان برای حضور در بیست‌وششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در دو وزن برای حضور در بیست‌وششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، شب گذشته (سه‌شنبه - 7 فروردین ماه) در خانه تکواندو برگزار و در پایان ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام مشخص شد.

با توجه به عملکرد تکواندوکاران در لیگ برتر، رقابت‌های بین‌المللی جام فجر ریاست فدراسیون جهانی و همچنین مسابقات انتخابی شب گذشته در نهایت مهدی حاجی موسایی در وزن 58- کیلوگرم، متین رضایی در وزن 63- کیلوگرم، امیرسینا بختیاری در وزن 74- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 80- کیلوگرم، محمدحسین یزدانی در وزن 87- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن 87+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل خواهند داد.

همچنین ابوالفضل زندی در وزن 58- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن 87- کیلوگرم دو ملی‌پوش دیگر تکواندو با توجه به در اختیار داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی 2022، به مسابقات اعزام خواهند شد تا تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار راهی ویتنام شود.

مجید افلاکی به‌عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری به‌عنوان پزشک تیم ملی را همراهی خواهند کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات است که بر این اساس تیم ملی ایران در اوزان اول و چهارم تکواندوکاری به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند.

همچنین براساس قوانین فدراسیون جهانی، تکواندوکارانی که در جام ریاست فدراسیون موفق به کسب مدال می‌شوند، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای سال آتی را دریافت خواهند کرد.

بیست‌وششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روزهای 27 تا 29 اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان