Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@10:21:14 GMT

طرز تهیه مربای سیب

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۲۳۶۷

در این مطلب قصد داریم روش تهیه مربای سیب را به شما عزیزان آموزش دهیم. ناطقان: امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه مربای سیب را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم:

سیب زرد پوست کنده و خورد شده= ۱ کیلو
شکر= یک کیلو
آب= ۲ لیوان


طرز تهیه:
سیب‌ها رو پوست بگیرید و به شکل دلخواه خرد کنید من با هسته گیر هسته وسط سیب رو گرفتم و حلقه‌ای خرد کردم
سیب‌های خرد شده رو داخل یک ظرف بریزید و روشون آب بریزید تا تغییر رنگ ندن
آب و شکر رو مخلوط کنید و روی حرارت قرار بدید تا دونه‌های شکر کاملا حل بشه حرارت رو کم کنید و اجازه بدید قوام بیاد
سیب‌ها رو داخل آبکش بریزید و بعد به شیره قوام اومده اضافه کنید و اجازه بدید یک الی یک و نیم ساعت با حرارت کم بجوشد
اگه میخواید رنگ مرباتون قرمز باشه در قابلمه رو بذارید و اجازه بدید با در بسته بجوشه در غیر این صورت رنگ مربا زرد میشه
در آخر پخت میتونید گلاب یا زعفران اضافه کنید من فقط کمی زعفران اضافه کردم اگه طعم خود سیب رو میپسندید میتونید هیچی اضافه نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اجازه بدید مربا در دمای آشپزخونه کاملا خنک بشه بعد به ظرف مورد نظر انتقال بدید. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: طرز تهیه ، مربا ، سیب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طرز تهیه مربا سیب اجازه بدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم

سرمربی منچستریونایتد با وجود انتقاد از شاگردانش از پیروزی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس به سختی برابر  شفیلدیونایتد به پیروزی رسید.

برونو فرناندس مانع از شکل‌گیری فاجعه‌ای دیگر و شاید اخراج احتمالی تن‌هاخ شد. شفیلدیونایتد تا اواسط نیمه دوم در تئاتر رویاها از یونایتد با نتیجه ۲ بر یک پیش بود اما درخشش فرناندس مانع از بروز فاجعه شد و آنها در نهایت با درخشش ستاره پرتغالی خود با نتیجه ۴ بر ۲ قعرنشین لیگ جزیره را شکست دادند تا با توجه به باخت نیوکاسل به رتبه ششم برسند و شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را داشته باشند.

به نوشته BBC، اریک تن ‌اخ در نشست خبری بعد از بازی گفت: مهم ترین نکته مثبت این بازی اینکه نشان دادیم که توانایی بازگشت داریم. ما دو بار از حریف خود عقب افتادیم اما ناامید نشدیم و هر دو بار به بازی برگشتیم و در نهایت هم توانستیم پیروز شویم. امیدوارم که بتوانیم  فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ ادامه داد: نکته منفی هم اینکه به حریف خود اجازه دادیم که به‌راحتی دروازه ما را باز کند و دو بار پیش افتد و این قابل قبول نیست. نباید اجازه داد که تیم در چنین شرایطی قرار گیرد. باید از این بازی‌ها درس گرفت و تلاش کرد که دیگر شاهد تکرار آن نشد با این حال باید بگویم که از کسب پیروزی خوشحالیم. ما نیاز به این پیروزی داشتیم.

تن‌هاخ در پاسخ به این سوال که آیا هیچ ترس و استرسی در شاگردانش دید، گفت: به هیچ وجه. ما بسیار آرام بودیم. تیم ما فرصت‌های زیادی را خلق کرد و برای کسب پیروزی تلاش زیادی داشتیم. کاسیمیرو در این بازی با آنکه در قلب خط دفاعی بازی کرد اما نمایش بسیار خوبی داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • بهترین دمنوش ها برای دفع سنگ کلیه
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • هشدار جدی/ اگر این 7 غذا را دوباره گرم کنید و مصرف کنید مرگ آور خواهد بود
  • درمان سرماخوردگی و آنفولانزا با این روغن
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • دسر ساده و سریع یخچالی را با این سه ماده غذایی ساده درست کنید
  • آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)