Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@16:58:55 GMT

عکس/ آتش‌سوزی بازار ساحلی بندر دیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۲۴۰۰

بازار ساحلی بندر دیلم صبح امروز دچار آتش‌سوزی شد و ۲۰۰ غرفه در آتش سوخت.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین آتش سوزی بندر دیلم آتش سوزی گسترده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال

از جنگل‌های سرسبز و انبوه گرفته تا دشت‌های پر از گل و گیاه، سواحل زیبای دریای خزر و آبشارهای خروشان، همه و همه در انتظار شما هستند تا سفری خاطره‌انگیز را به شما هدیه دهند. شمال با تنوع آب و هوایی و جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر، مقصدی ایدئال برای سفر در فصل بهار است. فرقی نمی‌کند که به دنبال آرامش و سکوت هستید یا تفریحات هیجان‌انگیز، شمال برای هر سلیقه‌ای چیزی برای ارائه دارد. به همین جهت در این مقاله، تصمیم داریم شما را با نکات مهم در سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال آشنا کنیم تا بتوانید سفر بی‌دغدغه‌ای را تجربه کنید.

معرفی امکانات انواع ویلاهای شمال

همان‌طور که می‌دانید، ویلاهای بی‌شماری در شهرهای شمالی وجود دارند و هر یک، امکانات خاصی را شامل می‌شوند. در ادامه متن، به معرفی برخی از امکانات انواع ویلاهای شمال پرداخته‌ایم تا شما در زمان اجاره ویلا، با دقت آن‌ها را در نظر گرفته و مطابق با نیاز خود آن را اجاره کنید.

استخر: یکی از محبوب‌ترین امکانات ویلاها در شمال، استخر است. استخر می‌تواند سرپوشیده یا روباز باشد و در اندازه‌های مختلف ساخته شود. وجود استخر در ویلا، امکان شنا و تفریح در آب را برایتان فراهم می‌کند. جکوزی: وان آب گرمی است که برای ماساژ و آرامش عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. جکوزی می‌تواند در داخل یا خارج از ویلا نصب شود. سونا: اتاقی است که با بخار یا گرمای خشک پر می‌شود و برای سلامتی و شادابی پوست و مو مفید است. باربیکیو: وسیله‌ای برای پخت‌وپز غذا در فضای باز است. وجود باربیکیو در ویلا، امکان پخت‌وپز غذاهای خوشمزه و لذت بردن از فضای باز را برای شما فراهم می‌کند. بیلیارد: یک بازی تفریحی است که می‌تواند مسافران را در داخل ویلا سرگرم کند.

علاوه بر امکانات ذکر شده، ویلاها در شمال ممکن است دارای امکانات دیگری مانند: مبلمان، لوازم آشپزخانه، ظروف، ملحفه و حوله نیز باشند. هنگام انتخاب ویلا، به امکاناتی که برای شما مهم هستند، توجه کنید تا از سفر خود لذت ببرید.

بررسی شرایط اجاره ویلاهای ساحلی رامسر

رامسر، یکی از زیباترین شهرهای شمال ایران، با سواحل زیبا، جنگل‌های سرسبز و کوه‌های مرتفع، مقصدی ایدئال برای سفر و گذراندن تعطیلات است. اجاره ویلا رامسر بخصوص از نوع ساحلی، به شما امکان می‌دهد تا از اقامتی دلنشین و خاطره‌انگیز در این شهر زیبا لذت ببرید.

تصور کنید که صبح‌ها با صدای امواج دریا و نسیم خنک ساحل از خواب بیدار می‌شوید و می‌توانید از منظره طلوع خورشید بر فراز دریای خزر لذت ببرید. در طول روز می‌توانید در ساحل قدم بزنید، شنا کنید یا از تفریحات ساحلی دیگر به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در شب نیز می‌توانید در تراس ویلای خود بنشینید و به صدای امواج دریا گوش دهید و خود را غرق در آرامش ساحل کنید.

ویلاهای ساحلی رامسر در تنوع بالایی از نظر امکانات و قیمت وجود دارند. شما می‌توانید ویلایی با امکانات کامل مانند: استخر، جکوزی، ساحل اختصاصی و غیره را انتخاب نمایید و یا ویلایی ساده‌تر با امکانات رفاهی محدودتر را با قیمتی مناسب‌تر اجاره کنید. در نهایت، انتخاب اجاره ویلاهای ساحلی رامسر، به سلیقه و شرایطتان بستگی دارد. اگر به دنبال اقامتی آرام با منظره‌ای زیبا هستید، اقامت در ویلاهای ساحلی رامسر می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شرایط اقامت در کلبه‌های جنگلی ماسال

ماسال یکی از شهرستان‌های استان گیلان است که به دلیل برخورداری از طبیعت بکر و جنگل‌های انبوه، به بهشت گمشده شهرت دارد. اقامت در کلبه‌های جنگلی ماسال، تجربه‌ای خاطره‌انگیز از سفر به این منطقه را برای شما رقم خواهد زد. با اجاره این کلبه‌ها چشم‌اندازهای جنگلی، کوهستانی و رودخانه‌ای ماسال، روح و جان شما را جلا خواهند داد و فرصتی بی‌نظیر، برای تجربه زندگی ساده و روستایی را در اختیارتان قرار می‌دهند. در متن ذیل، شما را با برخی از شرایط اقامت در کلبه‌های جنگلی ماسال آشنا می‌کنیم:

ظرفیت

ظرفیت کلبه‌ها معمولاً بین 2 تا 8 نفر است و برخی از آن‌ها می‌توانند برای افراد بیشتر ظرفیت داشته باشند. به طور کلی، برای اقامت راحت‌تر، تعداد نفرات را متناسب با ظرفیت کلبه انتخاب کنید.

مدت اقامت

حداقل مدت اقامت در اکثر کلبه‌ها یک شب است و اقامت‌های طولانی‌تر می‌توانند شامل تخفیف شوند. فراموش نکنید که در تعطیلات و فصل‌های پر تقاضا، این شرایط متفاوت است.

حیوان خانگی

ورود حیوان خانگی به اکثر کلبه‌ها مجاز نیست. قبل از اجاره ویلا در ماسال، فراموش نکنید که حتماً با صاحب ویلا در مورد شرایط ورود حیوانات خانگی خود سوال کنید.

ممنوعیت‌ها

برگزاری جشن یا مهمانی در اکثر کلبه‌ها ممنوع است و شما باید از ایجاد سروصدا و مزاحمت برای همسایگان خودداری کنید.

سایر شرایط

معمولاً نظافت نهایی کلبه بر عهده مهمان است. در صورت عدم نظافت، ممکن است مشمول جریمه شوید.

حال که با موارد ضروری در سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال آشنا شده‌اید، پس وقت آن رسیده که خود را برای سفری فراموش‌نشدنی آماده کنید و از زیبایی‌های شمال کشور دیدن کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896282

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم دیلم
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق
  • شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در نوار ساحلی مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد