Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@09:59:11 GMT

سفر رئیس موساد به بحرین

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۲۴۳۹

سفر رئیس موساد به بحرین

خبرگزاری فارس: رسانه‌های بحرین امروز پنجشنبه از سفر رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به بحرین بعد از توافق منامه و تل آویو بر سر عادی‌سازی روابط بین خود خبر دادند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی بحرین (بنا)، «یوسی کوهِن» دیروز چهارشنبه در بحرین بوده و طی این سفر با «عادل بن خلیفه الفاضل»، رئیس اطلاعات و مشاور امنیت ملی بحرین دیدار و در مورد برقراری روابط دیپلماتیک بین بحرین و رژیم صهیونیستی رایزنی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بنانیه‌ای که بحرین در این ارتباط صادر کرده، آمده است: «دو طرف طی این دیدار در مورد موضوعهای مورد علاقه دو طرف گفت‌وگو کردند و همین طور بر اهمیت اعلام حمایت از صلح تأکید کردند؛ صلحی که بین پادشاهی بحرین و دولت اسرائیل امضا شد».

رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی بعد از امضای توافق بین امارات و این رژیم به ابوظبی سفر کرده و با مقامات اماراتی دیدار کرده است.

امارات و بحرین مرداد و شهریور ما توافق‌ عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام و ۲۵ شهریور آن را در کاخ سفید امضا کردند. امارات مدعی است که با این اقدام، طرح اشغالی الحاق کرانه باختری را متوقف کرده است؛ ادعایی که دیروز بار دیگر از سوی نتانیاهو و سفیر آمریکا در تل‌آویو رد شد.

رسانه‌های صهیونیستی طی این مدت بر نقش مؤثر رئیس موساد اسرائیل در حصول توافق سازش بین تل‌آویو و منامه و ابوظبی تأکید داشته‌اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سفر رئیس موساد بحرین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور آرژانتین: اسرائیل در غزه هیچ افراطی مرتکب نمی‌شود

خاویر میلی رئیس‌جمهوری آرژانتین در گفتگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا که مصاحبه کامل آن، یکشنبه آینده منتشر می‌شود، اطمینان داد که «اسرائیل حتی یک مورد افراط هم در نوار غزه انجام نمی‌دهد».

در بخشی از این مصاحبه که در تارنمای سی‌ان‌ان به زبان اسپانیایی منتشر شده است، وی از «حق اسرائیل برای دفاع از خود» حمایت کرد، چرا که به عقیده این رهبر راست افراطی، «اسرائیل مورد حمله قرار گرفت و این نوع اقدامات، پاسخ‌های مثال‌زدنی را می‌طلبد».

میلِی همچنین مدعی شد که رژیم صهیونیستی «در چارچوب قوانین بازی» عمل می‌کند.

موضع خاویر میلی که در اوایل فوریه (اواخر بهمن) به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد، در حالی همچنان حفظ شده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد، دوشنبه گذشته، قطعنامه‌ای مبنی بر آتش‌بس فوری در نوار غزه را تصویب کرد.

میلی در این سفر که به فاصله تنها ۲ ماه از تصدی ریاست جمهوری آرژانتین انجام داد، با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد و «حمایت قاطع» خود از جنگ اسرائیل علیه فلسطینی‌ها را اعلام کرد.

وی که خود را از نظر سیاسی به عنوان متحدی برای اسرائیل معرفی کرده، از آمادگی آرژانتین برای انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی خبر داده است.

میلی بار‌ها تاکید کرده است که متحدان اصلی بین‌المللی دولت آرژانتین، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند. این در حالی است که محکومیت رژیم اشغالگر صهیونیستی در سراسر جهان به دلیل قتل عام بیش از ۳۲ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در غزه در طول شش ماه گذشته و قرار دادن بخش قابل توجهی از جمعیت این منطقه در شرایط قحطی شدید در حال افزایش است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رئیس موساد: امکان توافق با حماس برای مبادله اسرا وجود دارد
  • خبر رئیس موساد از امکان توافق با حماس برای مبادله اسرا
  • قالیباف: مقاومت ملت غزه بی‌نظیر است
  • هرتزوگ: بایدن دوست فوق‌العاده‌ای برای اسرائیل است
  • قالیباف: از جبهه مقاومت پشتیبانی می‌کنیم
  • رئیس‌جمهور آرژانتین: اسرائیل در غزه هیچ افراطی مرتکب نمی‌شود
  • امارات مصادره بخش دیگری از فلسطین را محکوم کرد
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • کلمبیا، رژیم صهیونیستی را تهدید به قطع روابط سیاسی کرد
  • رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد