Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-29@05:10:59 GMT

دیاباته باز هم تهدید به فسخ قرارداد کرد!

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۲۵۲۱

  به گزارش جام نیوز، خبرورزشی نوشت: وکیل شیخ دیاباته ستاره خط حمله استقلال بار دیگر باشگاه را تهدید کرده است.


در شرایطی که هفته‌های اخیر احمد سعادتمند مدعی شده بود مطالبات شیخ دیاباته در حال پرداخت است و حتی واریزی به حساب وی به نوبت صورت می گیرد اما این بازیکن تاکنون ۱۰۰ هزار دلار از مطالبات ۴۳۸ هزار دلاری خود را دریافت و باشگاه استقلال را تهدید به فسخ قرارداد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در گزارش معاون بین الملل باشگاه استقلال به هیات مدیره اعلام شده که ایجنت دیاباته اعلام کرده که در صورت عدم پرداخت بقیه مطالبات وی این بازیکن می‌تواند یکطرفه قرارداد خود را فسخ کند.

 

مسئولان استقلال پیش از سفر دیاباته به دوحه مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به حساب این بازیکن پرداخت کردند اما بقیه مطالبات وی باقی مانده است. در این بین اعضای هیات مدیره استقلال به ایجنت دیاباته پیام داده و از وی فرصت چند روزه خواسته‌اند تا طلب این بازیکن را پرداخت کنند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نیوز بازیکن جام گزارش استقلال فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!

هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت از تیم جنوبی جدا شد

 

یکی از بازیکنان خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به بیماری، از این باشگاه جدا شد.

سرجیو سائول کوینترو چاوز در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال با مدیران باشگاه استقلال خوزستان به توافق رسید و روز 16 اسفند سال 1402 با این باشگاه قرارداد بست.

پس از امضای قرارداد، این هافبک 25 ساله اکوادوری در تست‌های ایفمارک شرکت کرد و مشخص شد که به هپاتیت B مبتلاست. بعد از این اتفاق، نام چاوز از فهرست تیم استقلال خوزستان خارج شد تا آبی‌های اهوازی بتوانند بازیکن دیگری به خدمت بگیرند که محمد آبشک را از فولاد خوزستان جذب کردند.

کوینترو که یک دقیقه هم برای استقلال خوزستان بازی نکرد، پنجمین بازیکن خارجی این تیم در لیگ بیست‌وسوم به شمار می‌رفت که خیلی زود از جمع شاگردان سیروس پورموسوی جدا شد.

باشگاه استقلال خوزستان در نقل‌وانتقالات زمستانی توانست ساویو روبرتو از برزیل، آسو رستم از عراق، دوستونبک تورسونوف از ازبکستان و عثمان اندونگ از سنگال را به خدمت بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!