Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر،  احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، در خصوص برنامه‌هایش گفت: با توجه به مسئولیت سنگین سپرده شده به من، بنده اولویت‌هایی برای خودم ترسیم کرده‌ام. نخست تلاش در جهت تکمیل فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه که ان‌شاءالله بتوانیم آن را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه برنامه ریزی در خصوص پرداخت بدهی‌های باشگاه به بستانکاران داخلی و خارجی و در ادامه پیگیری ویژه در جهت باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال هدف من است.

وی افزود: تعیین سرمربی‌ و کادرفنی در اسرع وقت و با هماهنگی هیئت مدیره باشگاه  و اقدام لازم در راستای تکمیل فرآیند جذب بازیکنان در پست‌های مورد نیاز تیم فوتبال استقلال هم در دستور کار بنده قرار دارد و ان‌شاءالله بتوانم در مدت حضورم، کاری کنم تا دل هواداران شاد شود و استقلال در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

کد خبر 5037983

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه استقلال تهران احمد سعادتمند لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال پاختاکور لیگ کشتی فدراسیون کشتی تیم فوتبال الشرطه عراق مجید نامجومطلق لیگ برتر والیبال السد قطر تیم فوتبال الدحیل قطر تکواندو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مدیرعامل باشگاه پیکان در محل تمرین تیم خود حاضر شد و دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.
مددی که همواره ارتباط خوبی با تیم خود داشته امروز در تمرین تیم پیکان حاضر شد و به بازیکنان این تیم روحیه داد تا در ادامه فصل نتایج مثبت این تیم ادامه داشته باشد.

پیکان در نیم فصل دوم شرایط نسبتا بهتری در مقایسه با شروع فصل داشته و از محدوده خطر تا حدودی فاصله گرفته است.
این تیم بعد از برد مقابل سپاهان شرایط روانی بهتری داشته و در هفته‌های اخیر نشان داده که با وجود جوانی بازیکنانش می‌‍تواند از سقوط فرار کند و حتی رتبه قابل توجهی در جدول به دست بیاورد.

مددی در صحبت‌های خود با بازیکنان دلگرمی داد تا این نتایج مثبت ادامه داشته باشد و البته از کادر فنی تیمش حمایت کرد.
گفتنی است پیکان در بازی اخیر خود با دو گل از تیم هوادار عقب بود اما در نهایت با یک بازگشت بزرگ در این بازی هم شکست نخورد تا نشان دهد به کیفیتی رسیده که راحت شکست نمی‌خورد حتی اگر در این تیم ستاره یا مهره‌های تعیین کننده و شاخصی وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند