Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@00:07:15 GMT

آخرین آمار مبتلایان کرونا در مازندران در ۱۰ مهر

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۲۵۳۵

آخرین آمار مبتلایان کرونا در مازندران در ۱۰ مهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران آخرین آمار و اطلاعات شیوع بیماری در مازندران را تشریح کرد.

سید عباس موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار مبتلایان کرونا در مازندران در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز – پنجشنبه ۱۰ مهرماه، اظهار کرد: در این مدت زمان ۶۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تست‌های تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص آخرین آمار بیماران بهبودیافته از کرونا در مازندران تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌های سطح استان مازندران مرخص شدند و تکمیل روند بیماری این افراد در منزل ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: هم اکنون ۳۳۳ بیمار مشکوک به کرونا با علائم تنفسی کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی سطح استان مازندران بستری هستند.

وی ادامه داد: از تعداد کل موارد فعلی بستری در بیمارستان‌های مازندران ۱۰۱ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایمنا، طبق آخرین آمار و اطلاعات اعلامی از سوی وزارت بهداشت استان مازندران در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد.

کد خبر 447469

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران پیشگیری از کرونا ابتلا به کرونا شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا دانشگاه علوم پزشکی مازندران سیدعباس موسوی شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آخرین آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهار صد و هشتاد و یکمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم امیرحسین عادلی، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان حکیم نیشابور پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد این جوان مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به بانوی ۶۰ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

وی گفت: همچنین قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم این دانشگاه و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیگر خبرها

  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • فوت ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد