Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@07:48:34 GMT

میوه ارزان شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۲۵۴۰

میوه ارزان شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، اسداله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی، با اشاره به دلایل گرانی قیمت میوه در بازار اظهار کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید و عرضه با بحث گرانی میوه مواجه هستیم، که این امر هیچ ارتباطی به گران فروشی ندارد.

وی افزود: با توجه به تنوع میوه در آغاز فصل پاییز ناشی از عرضه میوه‌های تابستانه در کنار نوبرانه‌ها همانند سال‌های گذشته ۱۰ تا ۱۵ درصد قیمت میوه کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کارگر، کاهش قیمت میوه از حدود ٢٥ روز پیش آغاز شده و تا حدود ٢٠ روز آینده ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول قیمت هر کیلو انار را ۷ هزار تا ۱۱ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو انگور بی دانه زرد ۷ هزار تا ۱۱ هزار تومان، انگور بیدانه قرمز ۱۰ هزار تا ۱۶ هزار تومان، انگور عسگری ۶ هزار تا ۹ هزار تومان، انگور کندری ۸ هزار تا ۱۲ هزار تومان، آلو شابلون ۷ هزار تا ۱۲ هزار تومان، پسته تازه ۵۵ هزار تا ۷۵ هزار تومان، خیار بوته‌ای ۴ هزار تا ۷ هزار تومان، خیار گلخانه ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان، سیب ۲ رنگ ۸ هزار تا ۱۲ هزار تومان، سیب گلاب ۸ هزار تا ۱۲ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۷ هزار تا ۱۰ هزار تومان و سیب لبنانی قرمز ۶ هزار تا ۹ هزار تومان است.

میوه قیمت انار ۷ هزار تا ۱۱ هزار تومان انگور بی دانه زرد ۷ هزار تا ۱۱ هزار تومان انگور بیدانه قرمز ۱۰ هزار تا ۱۶ هزار تومان انگور عسگری ۶ هزار تا ۹ هزار تومان انگور کندری ۸ هزار تا ۱۲ هزار تومان آلو شابلون ۷ هزار تا ۱۲ هزار تومان پسته تازه ۵۵ هزار تا ۷۵ هزار تومان خیار بوته‌ای ۴ هزار تا ۷ هزار تومان خیار گلخانه ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان سیب ۲ رنگ ۸ هزار تا ۱۲ هزار تومان سیب گلاب ۸ هزار تا ۱۲ هزار تومان سیب لبنانی زرد ۷ هزار تا ۱۰ هزار تومان سیب لبنانی قرمز ۶ هزار تا ۹ هزار تومان

وی ادامه داد: در حال حاضر هر کیلو خربزه با نرخ ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان، شاه پسند ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، شلیل شبرنگ ۵ هزار تا ۱۱ هزار تومان، شلیل شمس ۸ هزار تا ۱۲ هزار تومان، طالبی ۲ هزار تا ۴ هزار تومان، گلابی بیروتی ۱۵ هزار تا ۲۷ هزار تومان، گلابی شاه میوه ۱۶ هزار تا ۲۸ هزار تومان، لیموشیرین ۷ هزار تا ۱۰ هزار تومان، موز ۱۵ هزار و ۵۰۰ تا ۱۹ هزار تومان، نارنگی انشو ۴ هزار تا ۸ هزار تومان، نارنگی تخم ژاپنی ۷ هزار تا ۱۱ هزار تومان، هلو انجیری ۸ هزار تا ۱۲ هزار تومان و هلو هسته جدا ۷ هزار تا ۱۲ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی عرضه می‌شود.

میوه قیمت خربزه ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان شاه پسند ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان شلیل شبرنگ ۵ هزار تا ۱۱ هزار تومان شلیل شمس ۸ هزار تا ۱۲ هزار تومان طالبی ۲ هزار تا ۴ هزار تومان گلابی بیروتی ۱۵ هزار تا ۲۷ هزار تومان گلابی شاه میوه ۱۶ هزار تا ۲۸ هزار تومان لیموشیرین ۷ هزار تا ۱۰ هزار تومان موز ۱۵ هزار و ۵۰۰ تا ۱۹ هزار تومان نارنگی انشو ۴ هزار تا ۸ هزار تومان نارنگی تخم ژاپنی ۷ هزار تا ۱۱ هزار تومان هلو انجیری ۸ هزار تا ۱۲ هزار تومان هلو هسته جدا ۷ هزار تا ۱۲ هزار تومان


وی قیمت هر کیلو بادمجان دلمه‌ای را ۴ هزار تا ۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: نرخ فعلی هر کیلو بادمجان قلمی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۹۰۰ تومان، بادمجان گلخانه ۶ هزار تا ۹ هزار تومان، بامیه ۵ هزار تا ۱۰ هزار تومان، پیاز شیری یک هزار تا ۳ هزار تومان، پیاز قرمز ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، پیاز زرد یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، چغندرقند ۵ هزار تا ۷ هزار تومان، سیب زمینی یک هزار و ۷۰۰ تا ۳ هزار تومان، شلغم ۵ هزار تا ۸ هزار تومان، فلفل تند ریز ۲ هزار تا ۷ هزار تومان، فلفل دلمه سبز ۵ هزار تا ۹ هزار تومان و فلفل شیرین ۷ هزار تا ۱۲ هزار تومان است.

سبزیجات قیمت بادمجان دلمه‌ای ۴ هزار تا ۶ هزار تومان بادمجان قلمی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۹۰۰ تومان بادمجان گلخانه ۶ هزار تا ۹ هزار تومان بامیه ۵ هزار تا ۱۰ هزار تومان پیاز شیری یک هزار تا ۳ هزار تومان پیاز قرمز ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان پیاز زرد یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان چغندرقند ۵ هزار تا ۷ هزار تومان سیب زمینی یک هزار و ۷۰۰ تا ۳ هزار تومان شلغم ۵ هزار تا ۸ هزار تومان فلفل تند ریز ۲ هزار تا ۷ هزار تومان فلفل دلمه سبز ۵ هزار تا ۹ هزار تومان فلفل شیرین ۷ هزار تا ۱۲ هزار تومان


این مقام مسئول با اشاره به نرخ سایر صیفی در بازار بیان کرد: هم اکنون هر کیلو سیر خشک با نرخ ۱۵ هزار تا ۲۵ هزار تومان، کدوحلوایی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، کلم بروکلی ۸ هزار تا ۱۴ هزار تومان، کاهو پیچ سالادی ۴ هزار تا ۶ هزار تومان، کاهو رسمی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان، کدومسمایی ۵ هزار تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان، کرفس یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، کلم سفید و قرمز ۲ هزار تا ۴ هزار تومان، گل کلم ۳ هزار تا ۵ هزار تومان، گوجه فرنگی یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۷۰۰ تومان، لوبیا سبز ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۸ هزار تومان، لیموترش ریز ۱۱ هزار تا ۱۶ هزار تومان، لیموترش سنگی ۹ هزار تا ۱۳ هزار تومان و هویج ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی عرضه می‌شود.

سبزیجات قیمت سیر خشک  ۱۵ هزار تا ۲۵ هزار تومان کدوحلوایی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان کلم بروکلی ۸ هزار تا ۱۴ هزار تومان کاهو پیچ سالادی ۴ هزار تا ۶ هزار تومان کاهو رسمی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان کدومسمایی ۵ هزار تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان کرفس یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان کلم سفید و قرمز ۲ هزار تا ۴ هزار تومان گل کلم ۳ هزار تا ۵ هزار تومان گوجه فرنگی یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۷۰۰ تومان لوبیا سبز ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۸ هزار تومان لیموترش ریز ۱۱ هزار تا ۱۶ هزار تومان لیموترش سنگی ۹ هزار تا ۱۳ هزار تومان هویج   ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان


وی نرخ هر کیلو سبزی جور (پلو، آش، قورمه) را ۲ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و سبزی خوردن ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان اعلام کرد.

سبزی قیمت سبزی جور (پلو، آش، قورمه) ۲ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان سبزی خوردن ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان


کارگر با اشاره به افزایش غیرمتعارف قیمت برخی میوه‌های وارداتی مثل آناناس گفت: با توجه به نوسان بیش از حد نرخ ارز، آناناس جزو اقلام لوکس محسوب می‌شود چرا که هر کارتن آناناس ۶ تایی با نرخ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان در میدان عرضه می‌شود.

او در پایان تصریح کرد: طی حدود دو هفته قیمت هر کیلو موز به ٢٣ هزار تومان رسیده بود که هم اکنون به ۱۵ هزار و ۵۰۰ تا ۱۹ هزار تومان کاهش یافته است.

پربیننده ترین نرخ شقه گوسفندی به ۱۰۸هزار تومان رسید ۲۳۰هزار تن برنج در آستانه ترخیص است قیمت عمده فروشی انواع میوه در بازار شرکت‌های دانش بنیان در هفت سال گذشته ۱۰۰برابر شده است/ ضرورت اصلاح مصرف نادرست در حوزه دارو و مواد غذایی قیمت‌ مصوب میوه‌های پرمصرف چند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: میوه میوه فروشی قیمت میوه میوه خارجی گرانی میوه میوه تازه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان ۷ هزار تا ۱۲ هزار تومان ۷ هزار تا ۱۰ هزار تومان ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار ۸ هزار تا ۱۲ هزار تومان ۷ هزار تا ۱۱ هزار تومان یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار ۶ هزار تا ۹ هزار تومان ۲ هزار تا ۴ هزار تومان ۴ هزار تا ۶ هزار تومان ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار هزار تا ۱۶ هزار تومان تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان هزار تا ۷ هزار تومان هزار تا ۸ هزار تومان هزار تومان انگور ۵ هزار تا ۷ هزار تا ۳ هزار تومان تا ۵ هزار تومان هزار تومان سیب ۵ هزار و ۵۰۰ هزار تا ۳ هزار زرد ۷ هزار هزار تومان قیمت هر کیلو قرمز ۲ هزار سیب لبنانی ۱۵ هزار سبز ۵ هزار هزار و ۷۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا در این کشورها ارزان است

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، با توجه به نوسانات اقتصاد جهان، افراد بیشتری به دنبال سرمایه‌گذاری طلا هستند و آن را به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن در نظر گرفته می‌گیرند که ارزش خود را طی زمان حفظ می‌کند. با این حال، وقتی از خرید طلا صحبت می‌شود، همه کشورها برابر نیستند و برخی ارزان ترین کشورها برای خرید طلا به‌شمار می‌روند.

قیمت طلا از کشوری به کشور دیگر متفاوت بوده و ممکن است بتوانید معامله بهتری برای خرید طلا در کشور دیگری داشته باشید. با این حال، باید توجه داشت که قیمت این فلزات گرانبها به طور مداوم در حال تغییر است و این اطلاعات در زمان انتشار دقیق است و بیشتر به عنوان یک راهنمای مرجع عمومی است. قیمت‌ها می‌تواند در زمان با توجه به عرضه و تقاضا و ثبات اقتصادی متفاوت باشد.

طبق گزارش فوربس، کشورهای مختلفی در دنیا وجود دارند که از نظر قیمت طلا ارزان به حساب می‌آیند. در حال حاضر، انتخاب‌های شماره یک و دو محبوب در بین مصرف‌کنندگان، هنگ‌کنگ و دبی هستند. سوئیس، مکزیک و عربستان سعودی نیز به فرآیند ارزان قیمت طلا معروف هستند.

 هنگ‌کنگ؛ کشوری که ارزان‌ترین طلای جهان را دارد و بانک‌ها در آنجا فراوان هستند.

امارات‌متحده عربی؛ طلا را می‌توان در امارات از منابع مختلف از جمله جواهرفروشی، بانک‌ها و فروشندگان آنلاین خریداری کرد.

عربستان سعودی؛ طلا را می‌توان در عربستان سعودی از منابع مختلفی از جمله جواهرات، بانک‌ها و بازارهای طلا خریداری کرد. ارزان‌ترین مکان برای خرید طلا معمولا از جواهرفروشان است که اغلب قیمت‌های پایین‌تری نسبت به بانک‌ها یا بازارهای طلا ارائه می‌دهند. با این حال، مهم است که مطمئن شوید که یک معامله خوب انجام می‌دهید.

سوئیس؛ طلا را می‌توان در سوئیس از منابع مختلف از جمله بانک‌ها، جواهر فروشان و فروشندگان آنلاین خریداری کرد. با این حال، ارزان‌ترین راه برای خرید طلا اغلب از طریق فروشندگان آنلاین است که شمش یا سکه می‌ فروشند.

اتریش؛ طلا را می‌توان در تعدادی از مکان‌ها در اتریش از جمله بانک‌ها، موسسات مالی و جواهرات فروشی‌ها خریداری کرد. ارزان‌ترین راه برای خرید طلا معمولا از طریق بانک است.

سنگاپور؛ طلا را می‌توان از بانک‌ها یا دلال‌ها خرید. البته طلا را می‌توان به صورت آنلاین اما با قیمت بالاتر خریداری کرد.

 هند؛ کشوری غنی از ذخایر طلاست. در واقع، این کشور دومین تولیدکننده بزرگ طلا در جهان است. طلا را می‌توان در هند از طریق جواهرات فروشی‌ها، بانک‌ها و سایر فروشندگان خریداری کرد.

رایج‌ترین شکل طلایی که هندی‌ها خریداری می‌کنند، جواهرات است. جواهرات در وزن‌ها و قیمت‌های مختلف متناسب با هر بودجه ای در دسترس هستند.

بر اساس گزارش لایف، دسترسی آسان به طلا، مالیات و هزینه‌های کمتر و بازار رقابتی به این کشورها کمک می‌کند تا قیمت‌های خود را پایین نگه دارند.

منابع خرید طلا در خارج از کشور
منابع: منابع زیادی برای خرید طلا در بازار هر کشوری وجود دارد. اکثر کشورها گزینه‌های قابل اعتماد را دارند.

بانک‌ها: بانک‌های سوئیس، اتریش، عربستان سعودی و هنگ‌کنگ طلا می‌فروشند و معاملات عالی نیز ارائه می‌دهند. معمولاً ضریب اعتماد نزد بانک‌ها بیشتر است.

فروشندگان آنلاین و آفلاین: برخی از فروشندگان نیز معاملات بسیار خوبی برای خرید طلا ارائه می‌دهند و ممکن است گزینه‌های مختلفی داشته باشند.

نکاتی برای خرید طلا در سطح بین‌المللی
همانطور که خرید طلای ارزان‌قیمت وسوسه انگیز است، مهم است که هنگام خرید آن از خارج احتیاط کنید و با قوانین و مقررات مربوط به خرید و حمل طلا از کشور مورد نظر آشنا شوید.

همچنین، در مورد هزینه‌های گمرکی و سایر هزینه‌هایی که ممکن است در مرحله حمل‌ونقل اخذ شود، اطلاعات کسب کنید. به خاطر داشته باشید که نرخ‌های فعلی ارز بر قیمت طلا تاثیر دارد.

خرید طلا از منابعی که قابل اعتماد هستند و در بازار معتبر هستند نیز مهم است.

دیگر خبرها

  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • کدام میوه‌های تابستانی ویتامین C بالایی دارند؟
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • همه چیز در مورد گران‌ترین و ارزان‌ترین جت‌های شخصی
  • این میوه‌ها از پرتقال بیشتر ویتامین C دارند
  • طلا در این کشورها ارزان است