Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر مرادی دونده نیمه ماراتن تیم دو و میدانی سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح لیگ دو و میدانی کشورمان بیان کرد: من همراه با  تیم دو و میدانی سپاهان در مسابقات لیگ دو و میدانی شرکت کردم و از مسئولان باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم که به ورزشکاران دو و میدانی لطف دارند و همیشه در لیگ شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه با توجه به شرایط سخت دو و میدانی، سطح مسابقات پایین آمده است و ورزشکاران کمی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

او ادامه داد: در سال‌های قبل ورزشکاران زیادی در ماده‌های نیمه ماراتن، استقامت، نیمه استقامت، ۵۰۰۰ متر و ۱۰۰۰۰ متر داشتیم، اما امسال تعداد دوندگان کاهش یافته است. به هر حال ورزشکاران هم حق دارند، چون حمایت نمی‌شوند و مجبور هستند که تمرین نکنند و به کار‌های دیگری بپردازند. با وجود اینکه سطح لیگ دو و میدانی پایین آمده است، اما خدا را شکر که رقابت‌ها برگزار شد و دوندگان برخلاف سایر رشته‌های ورزشی مسابقه دادند.  

امسال سپاهان قهرمان لیگ دو و میدانی می شود 

مرادی درباره وضعیت تیم  سپاهان در لیگ دو و میدانی اظهار کرد: امسال  رقابت خوبی بین تیم‌ها در لیگ دو و میدانی به وجود آمده است و در سال‌های قبل چنین رقابتی وجود نداشت. در حال حاضر ۳ تیم خوب از جمله سپاهان اصفهان، پلیمر خلیج فارس و دانشگاه آزاد در لیگ دو و میدانی حضور دارند و  با یکدیگر رقابت می‌کنند. همچنین تیم سپاهان صدرنشین مسابقات است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این تیم اصفهانی امسال قهرمان لیگ دو و میدانی می‌شود.  

در صورت حمایت باشگاه سپاهان اردویی در کنیا برگزار می کنم 

دونده ماراتن درباره برنامه اش برای کسب سهمیه المپیک گفت: مسابقات دو و میدانی به علت شیوع ویروس کرونا برگزار نمی‌شود و  زمان  مسابقات مشخص نیست. من بعد از مسابقات لیگ دو و میدانی  یک الی ۲ هفته استراحت می‌کنم و اگر باشگاه سپاهان یا حامی مالی من را حمایت کنند در آن صورت نزدیک به ۳ ماه  یک اردوی برون مرزی  به کنیا خواهم داشت. همچنین اگر مسابقات دوی نیمه ماراتن  در کنیا برگزار شود قصد دارم  در آنجا بتوانم سهمیه المپیک را کسب کنم که کار سختی  است. رکورد مدال برنز دوره قبل المپیک به عنوان حد نصاب سهمیه المپیک توکیو شده است.

مرادی درباره عملکرد خود در لیگ دو و میدانی بیان کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران کمی در مسابقات لیگ دو و میدانی شرکت کردند خیلی راحت مسابقه دادم و مقام اول را کسب کردم. من قصد دارم در مرحله آخر رکورد مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور را بزنم تا امتیاز بالایی برای تیم سپاهان به دست آورم.

درخواست تامین هزینه های ورزشکاران از سوی باشگاه سپاهان را دارم

او درباره درخواست خود از تیم دو و میدانی سپاهان گفت: ما از باشگاه سپاهان انتظار داریم که در ۱۱ ماه دیگر سال هم ورزشکاران را حمایت کرده  و هزینه‌های  آن‌ها را تامین کند و  این تیم اصفهانی یک مقدار حرفه ای‌تر در زمینه دو و میدانی به  فعالیتش ادامه بدهد.   

مرادی درباره عملکرد تیم سپاهان در لیگ دو و میدانی بیان کرد: امسال تیم دو و میدانی سپاهان حدود ۲۵ ورزشکار را در اختیار گرفته است و همه آن‌ها جزو نفرات برتر دو و میدانی هستند و تیم خوب و یکدستی تشکیل شده است و امیدوارم حضور این تیم در مسابقات مستمر باشد.

بیشتر بخوانید

تداوم روز‌های خوب دو و میدانی سپاهان

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دو و میدانی تیم دو و میدانی سپاهان مسابقات لیگ دو و میدانی تیم دو و میدانی سپاهان لیگ دو و میدانی باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز 1327 در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز 1299 بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!