Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@09:24:48 GMT

سامانه معاملاتی بازار توکیو مختل شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۲۶۰۴

سامانه معاملاتی بازار توکیو مختل شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، کویچیرو میاهارا، مدیرعامل بورس توکیو به همراه سایر مدیران این بورس صبح روز پنجشنبه و دقایقی پیش از آغاز رسمی معاملات از ساعت ۹، با حضور در یک کنفرانس خبری وقوع اختلال در سامانه معاملاتی بورس توکیو را اعلام و ضمن تعظیم در مقابل سهامداران و کارگزاران این بورس از آنها به خاطر وقوع این اختلال عذرخواهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه بیانیه مدیرعامل بورس توکیو، افزودن یک قطعه سخت‌افزاری که عملکرد درستی نداشته، عامل اصلی وقوع این اختلال بوده است. این نخستین اختلال در سامانه معاملاتی بورس توکیو پس از تبدیل آن به بورس تمام الکترونیکی در سال ۱۹۹۹ میلادی است.

تعطیلی روز پنجشنبه بورس توکیو در حالی رخ داد که کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند در پی انتشار داده‌های رشد اقتصادی چین و بریتانیا قیمت سهام اکثر دو هزار و ۵۰۰ شرکتی که در این بورس معامله می‌شود، دستخوش تغییر شود. همچنین برخی سرمایه‌گذاران قصد داشتند تا در پی تاثیرگذاری نخستین مناظره انتخاباتی آمریکا بر قیمت‌ها نوسان‌گیری کنند.

پربیننده ترین فارغ از نتیجه انتخابات، آمریکا با ایران وارد مذاکره می‌شود بزرگترین معادن طلا در جهان را بشناسید/ ذخایر طلا رو به پایان است؟ ترامپ: نمی‌خواهم مالیات بدهم/ بایدن: ترامپ از "همه چیز برای ایجاد تفرقه نژادپرستانه" استفاده می‌کند شیء عجیب بین موهای ترامپ در مناظره امروز +عکس اظهار نظر ترامپ درباره مناظره با بایدن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بورس جهانی بورس اروپا معاملات بازار بورس بورس توکیو قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت بورس توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۰۷۷.۴۵ و احدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۶۴۴.۶۳۱ میلیارد سهم بود که طی ۳۱,۳۱۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۷۴۳.۹۲۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۹۷۸,۵۵۰.۴۸۸ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746290

دیگر خبرها

  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • بورس در راه تصرف تاج و تخت؟
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • بورس به مدار برگشت؟
  • وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور پیش‌بینی می‌شود
  • بورس با رشد ۷۷ هزار واحدی شاخص، جهش کرد
  • یک چالش جدی بودجه ای برای بورس