Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آژانس دارویی اتحادیه اروپا در دسترس بودن کوکائین در اروپا بسیار افزایش پیدا کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ طبق گزارش آژانس مواد مخدر اتحادیه اروپا، جوانان انگلیس بیشتر از هرجای دیگر در اروپا در سال 2018 کوکائین مصرف کردند، زیرا میزان دسترسی به آن در سراسر قاره به میزان بی سابقه ای افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارشی در مورد آخرین روند استفاده از موادمخدر نشان می دهد که 5.3 درصد جوانان بین 15 تا 34 در انگلیس در سال 2018 از کوکائین استفاده کرده اند.

همچنین این گزارش حاکی از آن است 15 هزار نفر در اروپا تقاضای درمان و ترک مصرف را داشته اند که نیمی از آین آمار متعلق به انگلیس است.

دانمارک و هلند در دومین رتبه بالاترین مصرف کوکائین در سال 2018 بودند که 3.9 درصد از جوانان آنها طی 12 ماه این ماده مخدر را مصرف کرده بودند و از آنها در مورد عادت هایشان سوال شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موادمخدر حوادث اروپا کوکائین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کد خبر 6086856

دیگر خبرها

  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • انگلیس از بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی به اوکراین رونمایی می‌کند
  • بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورز در لرستان مربوط به خرم‌آباد است
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • کدام کشور بیشترین هزینه نظامی را ثبت کرد؟
  • افزایش ۱۸ درصدی مصدومین ناشی از گزش سگ در مازندران