Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، علی ربیعی طی سخنانی در سفر به شهرستان تنکابن، با بیان اینکه "در جنگ اقتصادیِ دشمن، دولت از عزت و هویت ایران دفاع می‌کند"، اظهار کرد: دشمنان تلاش دارند با توطئه‌های گوناگون روحیه تلاش و امیدواری را در جامعه کاهش دهند، اما برای کاستن از مشکلات باید نسبت به آینده امیدوار بود و با تلاش زیاد در جهت رفع کمبودها و کاستی‌ها گام برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برخی افراد در داخل کشور به خاطر برخی مقاصد سیاسی همسو با دشمن شده‌اند و بر طبل ناامیدی می‌کوبند و اعلام می‌کنند که دولت از شرایط سخت زندگی مردم بی‌خبر است؛ در حالی که دولت رنج و سختی مردم را در شرایط فعلی اقتصادی کاملا درک می‌کند و نسبت به آن آگاه است.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه "ما در این سال‌ها تلاش‌های زیادی انجام داده‌ایم و پروژه‌های زیادی را به بهره‌برداری رسانده‌ایم"، گفت: بزرگترین رنج جامعه امروز ایران، پولدار شدن بدون زحمتِ برخی افراد است که بدون آنکه نانی سر سفره مردم بگذارند برای خود ثروت‌اندوزی کرده‌اند.

ربیعی یادآور شد: باید از کارآفرینانی که در این شرایط سخت فعال هستند و در برابر مشکلات ایستادگی می‌کنند، بیش از پیش قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه "دولت ۲۱ هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال پیش‌بینی کرد"، گفت: در شوک نخست کرونا، دست‌کم یک میلیون و ۶۰۰ هزار شغل دچار آسیب شد و یک میلیون و ۳۰۰ هزار شغل در معرض تهدید قرار گرفت و در پی آن یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر هم از کار بیکار شدند.

سخنگوی دولت در پایان اظهار کرد: هم‌اکنون دست‌کم یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفته‌اند و به محض تغییر وضعیت کرونا از حالت قرمز به عادی و گشایش‌های اقتصادی، این تعداد نیرو آمادگی دارند به محل کارشان بازگردند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ربیعی سخنگوی دولت همسویی با دشمن صدای ایران بیکاری کرونا ویروس یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد

به گزارش جام جم آنلاین، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در اظهاراتی گفت: دشمن جنایتکار همچنان تلاش می‌کند که چهره خود را بازسازی کند، اما تنها ننگ و ذلتش بیشتر می‌شود. ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در شن‌های غزه گیر افتاده و تلاش می‌کند که از این فرصت برای قتل و کشتار بیشتر استفاده کند.

وی در ویدیویی که شبکه الجزیره آن را منتشر کرد، تاکید کرد: دشمن با گذشت این ۲۰۰ روز نه اهداف خود را محقق کرده، نه چشم‌اندازی دارد و نه اسرای خود را آزاد کرده است.

وی گفت: ۲۰۰ روز از جنگ می‌گذرد و مقاومت همچنان همانند کوه ایستاده است، تمام دنیا شجاعت و دلاوری مجاهدان ما در ضربه زدن به دشمن نه تنها در مقابله با حملات آن بلکه به هنگام خروج‌اش از غزه را مشاهده کرد. هدف قرار دادن دشمن ادامه خواهد یافت و جدیدتر و متنوع‌تر نیز خواهد شد.

ابوعبیده تاکید کرد: از دورغ‌های دشمن تلاش برای قانع کردن جهان مبنی بر اینکه گردان‌های القسام را از بین بردیم و تنها گردان رفح باقی مانده است. از مساله حقوق ملت فلسطین و پایان جنگ و بازگشت آوارگان و همچنین بازسازی غزه و ورود کمک‌ها کوتاه نمی‌آییم. تنها چیزی که خون شهدا را جبران می‌کند تحقق حقوق مشروع ما و تحقق شروط مقاومت است.

سخنگوی القسام خاطرنشان کرد: دشمن در رسیدن به توافق تبادل‌اسرا تعلل می‌کند و تلاش می‌کند که در مسیر میانجیگری‌ها برای رسیدن به آتش‌بس سنگ‌اندازی کند.

ابوعبیده گفت: از تمام تلاش‌های نظامی و مردمی به‌ویژه در جبهه‌های لبنان، یمن و عراق تقدیر و تشکر می‌کنیم. به مقاومت شجاعانه در کرانه باختری و تمام خاک فلسطین درورد می‌فرستیم. از مردم اردن می‌خواهیم که فعالیت خود را گسترش دهند.

وی گفت: زمان عربده‌کشی دشمن بدون اینکه کسی مجازاتش کند به پایان رسید. میزان تاثیر پاسخ ایران و حجم ضربه‌هایش به دشمن را درک می‌کنیم، پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد و محاسبات دشمن را برهم زد.

ابوعبیده افزود: دشمن تلاش می‌کند که به وعده‌های خود در مذاکرات پایبند نباشد و به دنبال به دست ْآوردن زمان بیشتر است. سناریوی «رون آراد» بیشتر از هر سناریوی دیگری ممکن است در ارتباط با اسرای دشمن در غزه تکرار شود. توپ اکنون در زمین هر طرفی از دشمن است که این امر به او مربوط می‌شود، اما زمان تنگ و فرصت کم است. آنچه که به فشار نظامی موسوم است تنها منجر به ثابت قدم ماندن ما بر روی مواضع خود و محافظت از حقوق مردم فلسطین می‌شود. واکنش هیستریک به اقدامات جبهه‌های مختلف مقاومت نشان دهنده اهمیت این اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های اسرای صهیونیست خواهند فهمید که کابینه فاشیستی آن‌ها چه فاجعه‌ای علیه آن‌ها مرتکب شد، اما دیگر دیر شده است. به نتانیاهو می‌گوییم که مرگ شما و نابودی اشغالگری‌تان حتما فرا خواهد رسید و گریه‌های دروغین در مقابل چشمان دشمن منجر به تغییر چهره شما نخواهد شد.

ابوعبیده در پایان از تمام امت اسلامی خواست که فعالیت‌های مردمی خود در دفاع از مقاومت را گسترش دهند.

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • ابوعبیده: دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است/ پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • واکنش ایران قواعد جدیدی را پایه گذاری کرد
  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • واکنش ایران محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد