Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز پنجشنبه در کنفرانس خبری خود اعلام کرد: در نشست آتی شورای امنیت سازمان ملل پیرامون وضعیت خلیج فارس بحث و بررسی می شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در این باره گفت: یکی از موضوعات اصلی، بحث درباره وضعیت خلیج فارس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت در این موضوع به دلیل روند رو به رشد بحران در منطقه است. همچنین، اعمال فشار حداکثری آمریکا بر ایران و تلاش این کشور برای تضعیف اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در ارتباط با برنامه هسته ای ایران نیز از موضوعات بحث نشست آتی است.

«ماریا زاخارووا» در این باره اضافه کرد: هدف از این نشست بررسی دقیق راه های ایجاد روابط منطقه ای بر اساس اصول همکاری متقابل و سودمند، با در نظر گرفتن منافع طرف های ذینفع است. ما متقاعدیم که مفهوم امنیت جمعی روسیه در منطقه خلیج فارس می تواند به مبنایی قابل اعتماد برای شکل گیری جو اعتماد و یک معماری امنیتی واقعی فراگیر در منطقه تبدیل شود.

وی در ادامه تأکید کرد که این نشست در ماه اکتبر برگزار خواهد شد. کد خبر 5037971

منبع: مهر

کلیدواژه: ماریا زاخاروا خلیج فارس ایران برجام شورای امنیت سازمان ملل روسیه ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ایران لبنان ویروس کرونا عربستان سعودی مناقشه قره باغ امارات متحده عربی ترکیه خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیکستان همه نزدیکان عامل حمله تروریستی به مرکز تجاری مسکو را بازداشت کرد

به گزارش روزنامه "آسیا"، در چارچوب همکاری با امنیت فدرال روسیه، سرویس امنیت تاجیکستان تمامی بستگان فریدون شمس الدین، یکی از عوامل حمله تروریستی اخیر به مجتمع کروکوس در حومه مسکو را بازداشت کرده است.

روزنامه آسیا توضیح داد که نیروهای امنیتی تاجیکستان تمامی اعضای خانواده فریدون را در منزلشان که در 25 کیلومتری شهر دوشنبه پایتخت این کشور واقع شده است را بازداشت کردند.

همسر عموی این فرد تروریست به روزنامه آسیا گفته است که پدر و مادر، برادر و همسر متهم در میان بازداشت شدگان هستند.

مقامات روسیه نیز از اخراج خواهر فریدون به دلیل ثبت سکونت در آپارتمانش به منظور قانونی کردن حضور او در روسیه به عنوان یک خارجی خبر دادند.

عده ای از افراد مسلح عصر جمعه گذشته به مرکز کروکوس یورش بردند و به طور تصادفی به سمت حاضران در سالن تیراندازی کردند و بمب های آتش زا پرتاب کردند که باعث آتش سوزی شدید در ساختمان و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تاجیکستان همه نزدیکان عامل حمله تروریستی به مرکز تجاری مسکو را بازداشت کرد
  • تصویری از متهمان عملیات ترویستی مسکو که جنجالی شد
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • دلایلی برای دست داشتن اوکراین در حمله به مسکو وجود دارد
  • شورای امنیت روسیه: اوکراین در حمله تروریستی مسکو دست دارد
  • حکم دادگاه مسکو برای بازداشت رئیس سرویس امنیتی اوکراین
  • سرویس امنیت روسیه: حمله تروریستی در سامارا را خنثی کردیم
  • ادای احترام اعضای شورای امنیت به قربانیان حمله در مسکو