Web Analytics Made Easy - Statcounter

پولی که قرار بود برای باز شدن پنجره استقلال به شفر پرداخت شود، بدون آن که به دست مرد آلمانی برسد، به سرنوشتی نامعلوم دچار شد.

در روزهایی که احمد سعادتمند به ایتالیا سفر کرده بود، هیات مدیره استقلال مبلغی از مطالبات باشگاه را پیگیری کرد تا پول شفر را جور کند و پنجره بسته استقلال باز شود. 

به گزارش طرفداری، احمد سعادتمند بعد از بازگشت به ایران این پرونده را امضا کرد و سرانجام ۱۰ میلیارد تومان به حساب باشگاه آمد تا صرف پرداخت طلب شفر شود اما گویا سعادتمند وقتی راهی دوحه بود به وزارت ورزش اعلام کرد در حال حاضر که پنجره استقلال بسته شده پول میلیچ و دیاباته مهم تر از طلب شفر است و مجوز گرفت با این مبلغ مطالبات خارجی های استقلال را بپردازد چرا که مدعی بود این دو بازیکن تهدید کرده اند اگر پول نگیرند، بازی نمی کنند!

تا همین دیشب که سعادتمند از باشگاه استقلال رفت، هیات مدیره تصور می کرد او مطالبات شیخ و میلیچ را پرداخته است اما نامه این بازیکنان هیات مدیره استقلال و وزارت ورزش را شوکه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلیچ مدعی است حتی یک یورو هم از باشگاه نگرفته و سعادتمند به او گفته پولی که به صورت نقدی برایش تهیه کرده بود، در فرودگاه توقیف شد!

شیخ دیاباته هم از طلب ۴۳۸ هزار یورویی فقط ۱۰۰ هزار یورو قبل از سفر به دوحه از استقلال گرفت و هیچ پول جدیدی به این بازیکن پرداخت نشده است.

دیاباته در حال حاضر ۳۳۸ هزار یورو از باشگاه طلب دارد و کل این مبلغ را ظرف ۷۲ ساعت آینده می خواهد.

حالا استقلال نه پول شفر را داده، نه پول میلیچ و دیاباته را و پنجره اش هم فعلا بسته است. آن هم در حالی که جدا از شوی انبوه سازی که مدعی بود تمام مشکلات مالی استقلال را حل می کند و وعده های پرداخت دلاری چند سرمایه دار که هیچ وقت رنگ واقعیت نگرفت، استقلال دو هفته قبل ده میلیارد تومان نقدینگی داشت.

از آن ده میلیارد تومان، فقط مبلغی حدود دو میلیارد تومان به بازیکنان استقلال در دوحه و همزمان با لیگ قهرمانان آسیا پرداخت شد تا دریافتی آنها به ۹۰ درصد نزدیک شود. از سرنوشت مابقی پول اطلاع دقیقی در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

استقلال از دیاباته و میليچ چند روز مهلت مجدد خواست / شیخ و هروویه فقط تا دوشنبه استقلالی هستند شیخ دیاباته و میلیچ یکطرفه فسخ می کنند | مهلت خارجی های استقلال بدون پرداخت پول تمام شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیارد تومان نه پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت

به گزارش ورزش سه اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در ماه‌های اخیر بدون دریافت حقوق  به فعالیت‌هایشان ادامه دادند تا تکلیف قرارداد و دریافتی آنها روشن شود.

مربیان تیم ملی خرداد ماه سال گذشته قراردادی 9 ماهه امضا کردند که با اتمام سال 1402 به پایان رسید و حالا  بیش از یک ماه است که آنها بدون قرارداد کار می‌کنند.

در عین حال فدراسیون فوتبال در پرداخت حقوق اعضای کادر فنی تیم ملی هم عملکرد جالبی نداشته و ماه‌ها آنها بدون حقوق کار کردند.

با این وجود هفته گذشته حقوق یک ماه این مربیان پرداخت شد اما آنها حقوق چهار ماه دیگر را طلب دارند ضمن اینکه یک ماه اخیر را هم بدون قرارداد کار کرده‌اند که دستمزد مربوط به این ماه هم به مطالبات‌شان اضافه می‌شود.

طبق قراردادی که اعضای کادر فنی تیم ملی منعقد کرده بودند حقوق آنها باید ماهانه پرداخت می‌شد.

فیفادی‌های بعدی در دهه سوم خرداد ماه خواهد بود و قبل از آن دوباره اردوی تیم ملی برای دو بازی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان تشکیل خواهد شد که باید دید تا آن روز تکلیف قراردادها و مطالبات باقیمانده اعضای کادر فنی تیم ملی روشن می‌شود شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • احکام کمیته انضباطی برای استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • مربی استقلال هم محروم شد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • رای کمیته انضباطی برای کیانوش رحمتی اعلام شد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • مربی استقلال یک جلسه محروم شد
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت