Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@19:00:37 GMT

رئیس موساد به بحرین رفت

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۲۸۵۷

رئیس موساد به بحرین رفت

رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد، روز چهارشنبه به بحرین سفر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، یوسی کوهن رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد، روز چهارشنبه به بحرین سفر کرد.

وی طی این سفر با «عادل بن خلیفه الفاضل» رئیس اطلاعات و مشاور امنیت ملی بحرین در خصوص مسائل امنیتی و همچنین برقراری روابط دیپلماتیک بین بحرین و رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه‌ای که «بنا» آن را منتشر کرده، آمده است: «دو طرف در این دیدار، در خصوص موضوعات مورد علاقه دو طرف گفت‌وگو و رایزنی کردند. مقامات بحرینی و اسرائیلی همچنین بر اهمیت اعلام حمایت از صلحی که بین پادشاهی بحرین و اسرائیل امضاء شده، تأکید کردند».

رئیس موساد همچنین پس از امضای توافق بین امارات و رژیم اشغالگر قدس، طی سفری به امارات با مقامات این کشور دیدار کرد.

امارات و بحرین طی خیانتی آشکار و اقدامی ننگین در مرداد و شهریورماه، به آشکار‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تن دادند. هرچند امارات مدعی است که این اقدام، موجب توقف طرح الحاق کرانه باختری از سوی صهیونیست‌ها شده، مقامات تل‌آویو و واشنگتن این موضوع را رد کرده‌اند. گروه‌های مقاومت ضمن محکومیت اقدام این دو کشور عربی، تأکید کردند که حاکمان عرب به آرمان‌های فلسطین خنجری زهرآگین فرو کردند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: بحرین رژیم صهیونیستی موساد رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی: پیش از هرگونه حمله باید خوب فکر کنیم/ ایران به حمله ما واکنش نشان خواهد داد

به گزارش جماران؛ «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی گفت: «اسرائیل قبل از پاسخ به ایران باید خوب فکر کند و بداند که ایران به این حمله واکنش نشان خواهد بود.»

شفقنا به نقل از آرتی نوشت: لیبرمن افزود: «قبل از حمله، باید با دقت فکر کنیم و بدانیم که ایران به حمله ما واکنش خواهد داشت.»

وی اظهار داشت: «ایرانی‌ها قدرت دارند و به خودشان بسیار مطمئن هستند، مهم نیست که چگونه پاسخ دهیم، آنها واکنش نشان خواهند داد و سپس ما باید دوباره پاسخ دهیم.»

در همین ارتباط، «بنی گانتز»، عضو کابینه جنگ تاکید کرد: اسرائیل «در زمان و شیوه مناسب» به حمله ایران پاسخ خواهد داد.

مقامات آمریکایی پیش‌بینی می‌کنند پاسخ اسرائیل به حمله ایران «محدود» خواهد بود و نیروهای ایرانی خارج از این کشور و گروه‌های نیابتی در منطقه را هدف قرار دهد.

شبکه NBC گزارش داد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل درباره واکنش به ایران هشدار داده و تاکید کرده است واشنگتن در انجام هیچ حمله‌ای به ایران مشارکت نخواهد کرد.

«ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهوری اسلامی ایران هم تاکید کرده است هرگونه ماجراجویی جدید اسرائیل با واکنش شدید و قاطع ایران مواجه خواهد شد.

ایران شنبه‌شب در پاسخ تنبیهی به حمله هوایی اسرائیل به حریم کنسولگری ایران در دمشق و نقض قوانین بین‌المللی، اسرائیل را آماج موشک‌ها و پهپادهای خود قرار داد.

مقامات رژیم صهیونیستی که تا این لحظه به‌طور رسمی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته‌اند، مدعی هستند که ساختمان مورد حمله مرکز دیپلماتیک نبوده و مقر مقامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

با وقوع پاسخ تنبیهی ایران، سه مقام اسرائیلی شامل بنی گانتز و گادی آیزنکوب -رؤسای سابق ستاد ارتش اسرائیل- پیشنهاد ضدحمله فوری را مطرح کردند.

از نظر این مقامات اسرائیلی، هرچه زمان بیشتری بگذرد کسب مشروعیت بین‌المللی برای ضدحمله دشوارتر خواهد بود حال آنکه ضدحمله فوری امکان استراحت و پاسخ متقابل را از ایران خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها
  • درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها بالا گرفت
  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • چرا مقامات غربی نسبت به ماجراجویی رژیم‌صهیونیستی نگرانند؟
  • نشست مجازی مقام‌های آمریکایی و صهیونیست درباره حمله به رفح
  • لو رفتن ورود عناصر موساد به جنوب یمن
  • نگاهی به روابط رژیم پهلوی و رژیم صهیونیستی/ آنها چگونه حافظ منافع اسرائیل بودند؟ + عکس ها
  • وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی: پیش از هرگونه حمله باید خوب فکر کنیم/ ایران به حمله ما واکنش نشان خواهد داد
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم
  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران