Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمریکا هواپیمایی امارات را به دلیل استفاده از بخش‌هایی از حریم هوایی ایران که آمریکا پرواز هواپیماهای مسافربری بر فراز آن را ممنوع اعلام کرده بود، ۴۰۰هزار دلار جریمه کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، وزارت حمل‌ونقل آمریکا روز پنج‌شنبه شرکت هواپیمایی امارات را به دلیل استفاده از حریم هوایی ایران در اواسط تابستان سال گذشته، 400 هزار دلار جریمه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره هوانوردی فدرال وابسته به وزارت حمل‌ونقل آمریکا در گزارشی اعلام کرده است که تعدادی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی امارات در ماه ژوئیه سال 2019 در بخش‌هایی از حریم هوایی ایران که آمریکا به دلیل افزایش فعالیت‌های نظامی و تشدید تنش‌هایی سیاسی استفاده از آن را ممنوع اعلام کرده بود، پرواز کرده‌اند.

شرکت هواپیمایی امارات به وزارت حمل‌ونقل آمریکا اعلام کرده است که این مسئله ناشی از «اشتباه سهوی و ناخواسته» بوده است،‌ اما در عین حال جریمه اعلام‌شده از سوی وزارت حمل‌ونقل آمریکا را می‌پذیرد تا پرونده بسته شود.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحریم های ایران اخبار امارات اخبار آمریکا تحریم های ایران اخبار امارات اخبار آمریکا شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۲ میلیون مسافر هوایی تا هشتم فروردین

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از ۲۴ اسفند تا هشتمین روز از نوروز ۱۴۰۳، دو میلیون و ۴۶ هزار و ۹۰۱ مسافر در بخش هوایی جابجا شده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو سخنگوی این سازمان گفت: از ۲۴ اسفند تا هشتمین روز از نوروز ۱۴۰۳ دو میلیون و ۴۶ هزار و ۹۰۱ مسافر در بخش هوایی جابجا شده‌اند. پذیرش و اعزام این تعداد مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی با ۱۶ هزار و ۷۲۸پرواز (نشست و برخاست ) انجام شده‌است.

یازرلو در ادامه ضمن اشاره به رشد قابل توجه جابجایی مسافران بخش هوایی نسبت به بازه زمانی نوروز گذشته از دستور ویژه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت:  با دستور کاپیتان محمدی‌بخش علاوه بر حضور کارشناسان و مدیران سازمان هواپیمایی کشوری به همراه نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هندلینگ به شرکت‌ها در مرکز «مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی OCC» (در بازه زمانی ۶ صبح الی ۲۴)، بازرسان این سازمان در فرودگاه‌های سراسر کشور  نیز حضور دارند.

به گفته سازمان هواپیمایی کشوری مسافران در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا قصور در خدمت‌رسانی، بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری را مطلع نموده تا در سریعترین زمان ممکن با متخلفان برخورد قانونی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون مسافر هوایی تا هشتم فروردین
  • جابجایی بیش از ۲ میلیون مسافر هوایی تا هشتم فروردین
  • جابه‌جایی مسافران هوایی از مرز ۲ میلیون نفر گذشت
  • تحریم‌های جدید آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی
  • امارات مصادره بخش دیگری از فلسطین را محکوم کرد
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • آمریکایی‌ها از اپل شکایت کردند
  • با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!