Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@17:11:21 GMT

واعظی: آماده کمک برای پایان مناقشه قره باغ هستیم

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۲۹۰۴

واعظی در توییتی نوشت: مواضع جمهوری اسلامی ایران در مورد کشور آذربایجان همیشه شفاف بوده؛ تمامیت ارضی این کشور را به رسمیت شناخته و پایان اشغال را موجب ثبات در منطقه می‌دانیم.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در توییتی نوشت:

مواضع جمهوری اسلامی ایران در مورد کشور آذربایجان همیشه شفاف بوده؛ تمامیت ارضی این کشور را به رسمیت شناخته و پایان اشغال را موجب ثبات در منطقه می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آماده هرگونه کمک برای پایان مناقشه و حل‌وفصل اختلافات دو کشور از طریق گفت‌وگو در چارچوب مقررات حقوق بین‌المللی هستیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و ثبات در منطقه با تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

دکتر سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرز‌های ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرز‌های مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • صلح و ثبات در منطقه با تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و می‌توان صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد/ عاصم منیر: مرزهای دو کشور صلح و دوستی است
  • رئیسی: امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم
  • بشار اسد : هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم / می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، اما سیاست، هنر ممکن است
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • عملیات «وعده صادق» موجب صلح در منطقه است
  • رفع تداخلات ارضی از ۶۸ درصد زمین‌های کشاورزی
  • گاردین: ایران و اسرائیل جعبه پاندورا را باز کردند / بدون حل مناقشه ایران و اسرائیل، منطقه روی آرامش نمی بیند/ بازدارندگی اسرائیل آسیب جدی دید/ اسطوره قلعه تسخیرناپذیر اسرائیل در هم شکسته است