Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به شکل متفاوت نسبت به سال های گذشته به صورت مجازی برگزار شد. فصل ۲۱-۲۰۲۰ دو تفاوت بزرگ خواهد داشت و تیم ها می توانند با دعوت از ۲۳ بازیکن، پنج تعویض در هر بازی انجام دهند. همچنین همه بازی ها حداقل تا اوایل سال ۲۰۲۱ پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یوفا برای سیدبندی قرعه کشی فصل جدید تنها رتبه های تیم ها در جدول را در نظر نگرفت به همین خاطر بایرن مونیخ، سویا، رئال مادرید، یوونتوس، پاری‌سن ژرمن، لیورپول و زنیت در سید یک و بارسلونا، اتلتیکومادرید، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، دورتموند، آژاکس و شاختار در سید دو قرار گرفتند. 

گروه بندی لیگ قهرمانان به شکل زیر است:

گروه A

بایرن مونیخ

اتلتیکومادرید

سالزبورگ

لوکوموتیو مسکو

گروه B

رئال مادرید

شاختار

اینتر

مونشن گلادباخ

گروه C

پورتو

منچسترسیتی

المپیاکوس

المپیک مارسی

گروه D

لیورپول

آژاکس

آتالانتا

میتیلند دانمارک

گروه E

سویا

چلسی

کراسنودار

رن

گروه F

زنیت

دورتموند

لاتزیو

بروخه

گروه G

یوونتوس

بارسلونا 

دیناموکیف

فرینتسواروسی مجارستان

گروه H

پاری‌سن ژرمن

منچستریونایتد

لایپزیگ

باشاک‌شهیر


مرحله گروهی از بیستم اکتبر آغاز می شود و تا نهم دسامبر ادامه خواهد داشت. بازی های هر هفته در دو روز برگزار می شود و تنها در صورتی زمان دیدار ها تغییر پیدا می کند که تیم ها با بحران کرونا روبرو شوند. آن ها حداقل باید ۱۳ بازیکن (یک دروازه‌بان) در اختیار داشته باشند. در غیر این صورت بازی به زمان دیگری موکول می شود. همچنین اگر وضعیت اروپا به شکلی شود که انجام بازی ها ممکن نباشد در برنامه بازی ها تغییر ایجاد خواهد شد. 

برنامه بازی‌ها

هفته اول: بیستم و بیست و یکم اکتبر (۲۹ و ۳۰ مهر)

هفته دوم: بیست و هفتم  و بیست و هشتم اکتبر (۶ و ۷ آبان)

هفته سوم: سوم و چهارم نوامبر (۱۳ و ۱۴ آبان)

هفته چهارم: بیست و چهارم و بیست و پنجم نوامبر (۴ و ۵ آذر)

هفته پنجم: یکم و دوم دسامبر (۱۱ و ۱۲ آذر) 

هفته ششم: هشتم و نهم دسامبر (۱۸ و ۱۹ آذر)

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: یوفا صدای ایران لیگ قهرمانان اروپا سیدبندی قرعه کشی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم

به گزارش همشهری آنلاین، شب گذشته تیم فوتبال رُم در بازی خانگی هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا ۳ بر یک برابر بولونیا شکست خورد و کارش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شد. تک گل رُم را سردار آزمون ۴ دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه ۵۶ وارد دروازه بولونیا کرد.

آزمون پس از این شکست خانگی رُم گفت: گاهی فوتبال این‌گونه پیش می‌رود و اجتناب‌ناپذیر است. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته پیروزی بود. ما هم به دنبال کسب ۲ امتیاز بودیم اما گاهی پیروز و گاهی هم بازنده می‌شوید. با وجود این شکست سخت به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

مهاجم رُم درباره ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی و گلزنی اظهار داشت: بازیکنی تعویضی که به میدان می‌رود باید به تیمش کمک کند. این وظیفه هر بازیکنی است که در خدمت تیم باشد.

سردار آزمون در پاسخ به پرسشی درباره سخت‌تر شدن کار رُم برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و باید ببینیم در پایان چه چیزی پیش می‌آید.

کد خبر 846534 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر