Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@04:56:54 GMT

کاوه پنالتی خراب کرد، شارلوا حذف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۳۱۰۵

کاوه پنالتی خراب کرد، شارلوا حذف شد

تیم فوتبال شارلوا که در ترکیب خود از کاوه رضایی و علی قلی‌زاده بهره می‌برد، با شکست برابر لخ پوزنان نتوانست به مرحله گروهی لیگ اروپا صعود کند.

به گزارش مشرق، آخرین مرحله پلی‌آف لیگ اروپا پنجشنبه برگزار شد و شارلوا با شکست دو بر یک برابر لخ پوزنان از صعود به دور گروهی بازماند. 

پوزنان در نیمه اول دو بار دروازه شارلوا را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم کاوه رضایی فرصت داشت از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌ها را جبران کند اما ضربه‌اش از خط عبور نکرد. در ادامه ممدو فال برای میزبان گلزنی کرد اما تیم بلژیکی با وجود ۱۰ نفره شدن پوزنان نتوانست نتیجه را به تساوی برساند. 

رضایی و قلی‌زاده در ترکیب اصلی شارلوا حضور داشتند و ۹۰ دقیقه بازی کردند. 

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین شارلوا لیگ اروپا کاوه رضایی علی قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد ۳(۴) - (۲)۳ کاونتری/ صعود خجالت آور شیاطین به فینال+ فیلم

در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، تیم منچستریونایتد در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن به مصاف تیم دسته دومی کاونتری سیتی که پس از تساوی ۳-۳ در پایان ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر سه حریفش را شکست داد.

منچستریونایتد در این بازی سه گل پشت سر هم توسط مک تومینای (۲۳)، مگوایر (۱+۴۵) و فرناندز (۵۹) به ثمر رساند و به نظر می‌رسید صعودی آسان به فینال خواهد داشت، اما در ۲۰ دقیقه پایانی تیم کاونتری کامبکی شگفت انگیز به بازی داشت. سیمز (۷۱)، اوهاره (۷۹) و رایت (۵+۹۰) گل‌های کاونتری را زدند.

بازی در وقت‌های اضافه گلی نداشت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی کاسیمیرو پنالتی نخست یونایتد را از دست داد تا شاگردان تن هاخ در آستانه حذف قرار بگیرند، اما در ادامه یک پنالتی را اونانا مهار کرد و یک پنالتی هم به بیرون زده شد تا منچستریونایتد ۴-۲ در ضربات پنالتی پیروز شود.

دیدار فینال ۲۵ روز دیگر بین دو تیم شهر منچستر برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال
  • منچستریونایتد ۳(۴) - (۲)۳ کاونتری/ صعود خجالت آور شیاطین به فینال+ فیلم
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)