Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:28:34 GMT

تعمیر پل موقت عنافچه باوی توسط ارتش آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۳۱۰۷

تعمیر پل موقت عنافچه باوی توسط ارتش آغاز شد

غلامرضا شریعتی پنجشنبه شب در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پل اصلی بخش عنافچه از ماه‌های قبل آغاز شده است، اظهارداشت: به دنبال درخواست اهالی این منطقه مبنی بر ضرورت انجام تعمیر بخش‌هایی از پل موقت‌، طی هماهنگی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور، کار تعمیر این پل موقت در ۲ شیفت کاری شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌داد: این پل موقت توسط ارتش بنا شده بود و به‌دلیل بخشی از فرسودگی آن برای عبور و مرور خودروها موانعی را به‌وجود آورد.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه اتصال این بخش با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر به مرکز شهر باوی توسط این پل موقت انجام می‌شود، افزود: بعد از پایان تعمیرات، تنها خودروهای سبک اجازه تردد از آن را خواهند داشت.

وی بیان‌داشت: منابع مالی لازم برای تکمیل هرچه سریعتر پل اصلی عنافچه در اعتبارات عمرانی امسال درنظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، عملیات احداث پل ارتباطی عنافچه - ملاثانی اسفندماه سال گذشته باحضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان باوی آغاز شد.

 طرح پل ارتباطی عنافچه - ملاثانی به طول ۴۲۶ متر و عرض ۹.۵ متر با اعتباری بالغ بر ۴۸۸ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال طی مدت ۳۶ ماه در شهرستان باوی مرکز ملاثانی عملیاتی شده است.

برچسب‌ها اختصاصی ایرنا غلامرضا شریعتی خوزستان باوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اختصاصی ایرنا غلامرضا شریعتی خوزستان باوی اختصاصی ایرنا غلامرضا شریعتی خوزستان باوی اخبار کنکور پل موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه بود که اتفاق عجیبی مقابل استادیوم غدیر اهواز رخ داد. جایی که به دلیل ناهماهنگی های صورت گرفته، اجازه حضور بازیکنان دو تیم فجرسپاسی و استقلال آبی پوش ملاثانی در این ورزشگاه داده نشد تا این بازی برگزار نشود و پرونده آن در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

در واقع به دلیل عدم کسب مجوزات لازم از باشگاه استقلال خوزستان که به عنوان مالک فعلی استادیوم غدیر شناخته می شود، اجازه برگزاری این بازی داده نشد تا انتقادهای شدیدی از سوی افراد مختلف از جمله باشگاه های نفت مسجدسلیمان و چادرملو اردکان را به همراه داشته باشد، تیم هایی که برای صعود به لیگ برتر، با فجرسپاسی رقابت دارند.

حالا تیم سیاوش اکبرپور باید سه روز دیگر و در تاریخ هفتم اردیبهشت در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، از سپاهان میزبانی کند. مدیران استقلال آبی پوش ملاثانی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، نامه نگاری های لازم با دو باشگاه استقلال خوزستان و فولاد خوزستان را به عمل آورده اند تا بتوانند علاوه بر این بازی، سه مسابقه باقیمانده خانگی خود در لیگ دسته اول را نیز در یکی از ورزشگاه های غدیر یا فولاد آره نا برگزار کنند.

اما درخواست اولیه استقلال آبی پوش ملاثانی برای میزبانی از سپاهان و برگزاری سه بازی خانگی باقیمانده از لیگ دسته اول، با مخالفت تیم استقلال خوزستان همراه شده است. امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان در جوابیه ای که به درخواست نماینده ملاثانی ارسال کرده، اعلام کرده که به دلیل برگزاری بازی های تیم های رده بزرگسالان، امید و جوانان در ورزشگاه غدیر، آنها امکان میزبانی از استقلال ملاثانی را ندارند.

در حال حاضر باشگاه فولاد جوابیه ای به درخواست باشگاه استقلال ملاثانی نداده و در صورت مخالفت این باشگاه، آنگاه مکان برگزاری دیدار شاگردان سیاوش اکبرپور و سپاهان به یک معضل عجیب و بزرگ تبدیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • فاجعه در لیگ یک؛ دو تیم پشت در ورزشگاه ماندند و بازی لغو شد! + عکس
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد
  • استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس
  • لغو مسابقه حساس لیگ یک به یک دلیل عجیب!