Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شبکه خبری «سماء نیوز» پاکستان پنجشنبه شب با پخش گفت وگوی  «عمران‌خان» در این برنامه تلویزیونی اظهارات وی درخصوص توطئه‌های خارجی برای نفرت پراکنی میان فرق اسلامی در پاکستان را منعکس کرد.

نخست وزیر پاکستان افزود: یک گروه تروریستی که از خارج و توسط آژانس‌های جاسوسی دشمن مدیریت می‌شد شناسایی و عوامل آن بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که عوامل وابسته به خارج درصدد طراحی ترور علمای شیعه و اهل تسنن در پاکستان و برافروختن آتش فرقه گرایی بودند که با واکنش به موقع آژانس‌های امنیتی چند تروریست در اسلام‌آباد شناسایی و بازداشت شدند.

عمران‌خان تاکید کرد: خوشبختانه توطئه‌های خارجی علیه وحدت اسلامی در پاکستان دفع شد و ما جلوی رخدادهای ناگوار برای تخریب فضای وحدت را گرفتیم.

منابع خبری گزارش دادند که طی هفته‌های اخیر برخی از شهرهای پاکستان شاهد اقدامات تحریک آمیز توسط افراطیونی بود که به اصطلاح برای دفاع از مقدسات مسلمانان به خیابان‌ها ریخته بودند. حتی در بین این افراد عناصری به چشم می‌خورد که جز سرکرده‌های گروه‌های تندرو بوده و رسماً توسط دولت پاکستان غیرقانونی قلمداد شده است.

مجلس سنای پاکستان نیز شاهد اعتراض نمایندگان آن به تحرکات عناصر افراطی و تکفیری در این کشور بوده و هشدار دادند که دشمنان مشترک مسلمانان با سوء استفاده از برخی عناصر که خود را مدافع اسلام و مقدسات آن می‌دانند، درصدد تخریب وحدت در پاکستان و دامن زدن به خشونت‌های فرقه‌ای هستند. 

برچسب‌ها پاکستان وحدت اسلامی عمران خان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاکستان وحدت اسلامی عمران خان پاکستان وحدت اسلامی عمران خان اخبار کنکور عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کردند.

 رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفتگوهای خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

ایشان همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط تاریخی است/ اسحاق‌دار: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد
  • تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست
  • روابط ایران و پاکستان فراتر از همسایگی و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • به‌کارگیری ۲ واژه در نطق گذشته‌ام اشتباه بود/ از کسانی که رنجیده‌خاطر شدند عذرخواهی می‌کنم
  • سفر رئیسی به پاکستان حامل پیام وحدت برای منطقه و جهان اسلام است
  • به‌کارگیری ۲ واژه در نطق گذشته‌ام اشتباه بود/ از کسانی که رنجیده خاطر شدند عذرخواهی می‌کنم
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی