Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@14:15:56 GMT

بازگشت محدودیت‌های کرونایی به استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۳۳۱۶

بازگشت محدودیت‌های کرونایی به استان قزوین

ایسنا/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین با اشاره به غیرحضوری شدن آموزش‌ها طی هفته آینده گفت: افزایش شیوع ویروس کرونا در قزوین موجب شد تا مجدد به مدت یک هفته محدودیت‌ها در قزوین اعمال شود.

منوچهر حبیبی در جلسه مسئولان کمیته‌های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین که پنجشنبه ۱۰ مهر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و اختیاراتی که ستاد ملی کرونا به استان‌ها داده است، ستاد مقابله با کرونای استان قزوین در نظر دارد تا محدودیت‌ها را به مدت یک هفته باز گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اعمال این محدودیت‌ها، طی یک هفته آینده تمامی کلاس‌های آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین آموزش عالی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: کادر اجرایی مدارس و دانشگاه‌ها باید در محل آموزش حضور یابند در حالی که هیچ الزامی برای حضور دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان، دبیران و اساتید دانشگاهی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: ظرف هفته پیش‌رو و از روز شنبه ۱۲ مهر ماه سال جاری کلاس‌های دانشگاه‌ها، مدارس شبانه روزی و حوزه‌های علمیه به صورت مجازی برگزار می‌شود و حضور دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب نباید به صورت حضوری باشد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان با بیان اینکه این محدودیت‌ها دیگر مراکز علمی و آموزشی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها نیز طی هفته آینده تعطیل خواهند بود.

وی تصریح کرد: سینماها، تئاترها و مراکز مشابه، استخرهای سرپوشیده، موزه، باغ موزه‌ها و تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی به مدت یک هفته تعطیل است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: رستوران‌ها و فست‌فودها می‌توانند در این هفته به کار خود ادامه دهند اما فعالیت آن‌ها صرفاً باید به صورت بیرون‌بر باشد و مردم نباید در سالن این اماکن حضور داشته باشند.

وی عنوان کرد: کلیه باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد رزمی و گروهی، باشگاه‌های بدنسازی، کافه‌ها، قهوه خانه و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهر بازی‌ها از روز شنبه به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه با هماهنگی به عمل آمده با امام جمعه قزوین و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و جماعات این هفته مراسم نماز جمعه در هیچ نقطه‌ای از استان برگزار نخواهد شد، اظهار کرد: مساجد نیز تنها برای اقامه نماز باز خواهد بود لذا برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی در مساجد طی هفته آینده ممنوع است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تعطیلی مدارس من ماسک میزنم آموزش مجازی مدت یک هفته استان قزوین هفته آینده محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد