Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معصومه ابتکار روز پنج‌شنبه در نشست عالی‌رتبه مجمع عمومی سازمان ملل متحد که با موضوع برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان و دختران برگزار شد، افزود: جهان برای تحقق عدالت، ارزش‌های انسانی و حمایت از حقوق زنان به تغییر رویکرد و افق گشایی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه ۲۵ سال پس از کنفرانس پکن، جهان در مناطق مشابه پیشرفت کرده‌اند اما در ابعاد دیگر، ما همچنان چالش‌های زیادی را در پیش رو داریم، ادامه داد: من سرپرست هیات کارشناسی کشورم در چهارمین کنفرانس جهانی بودم و دیدم که چگونه زنان کشورها برای بهبود ویژگی‌های خاص چارچوب اقدام می‌کوشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، اضافه کرد:  ما در بسیاری از این مناطق موفق نشده‌ایم و در مناطقی چون جنگ، فقر و بیماری پسرفت داشته‌ایم. مبارزه با نابرابری و نژادپرستی ادامه دارد و به عنوان یک معضل اصلی در نیمکره غربی ظاهر شده است. جهان برای انعکاس عدالت، ارزش‌های انسانی و حمایت از حقوق زنان به تغییر فضای فکری نیاز دارد.

ابتکار با تاکید بر اینکه پس از چهار دهه از استقرار جمهوری اسلامی ایران، ما هنوز چالش‌های زیادی داریم هرچند که در بسیاری از زمینه‌ها همچون آموزش و بهداشت، پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم و امید به زندگی برای زنان ۲۵ سال افزایش یافته است.

خبر در حال تکمیل است

برچسب‌ها معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده مجمع عمومی سازمان ملل متحد معصومه ابتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده مجمع عمومی سازمان ملل متحد معصومه ابتکار معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده مجمع عمومی سازمان ملل متحد معصومه ابتکار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حجاب و عفاف به کجا رسید؟

معاون امور پارلمانی دولت درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف نکاتی را بیان کرد.
 
 سید محمد حسینی، معاون امور پارلمانی دولت، درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف بیان کرد: در حال حاضر لایحه حجاب و عفاف بین مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص است که در حال اصلاحات است و امیدواریم به زودی نهایی شود.
 
معاون امور پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: اما اقدامی هم اخیرا فراجا پیرو تاکید مقام معظم رهبری داشتند و قطعا دولت هم در بخش‌های فرهنگی باید وظایف خود را انجام دهد و بر اساس این لایحه جدید هم بسیاری از دستگاه‌ها موظف شدند که وظایف خود را انجام دهند؛ از جمله وزارت آموزش و پروزش و وزارت بهداشت باید در این زمینه همکاری داشته باشند.
 
حسینی خاطر نشان کرد: فراجا تذکرات را انجام می‌دهد؛ در لایحه جدید بی حجابی به عنوان تخلف از قانون مد نظر قرار گرفته است. معتقدم همین که انسجامی در کشور ایجاد شود نتیجه خوبی به همراه دارد. در همین روز‌ها هم تغییرات خوبی انجام شده که ادامه دار خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

tags # بی حجاب سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ها دقیقا چه زمانی اجرایی می‌شود؟!
  • لایحه حجاب و عفاف به کجا رسید؟
  • حضور متفاوت زنان پلیس در مراسم رژه ارتش | تصاویر
  • پارک فناوری پردیس به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • ◄ مشارکت مردم و ابتکار بخش خصوصی/ نگاهی به پروژه لوکوموتیو GT22
  • مودی چگونه هند را از تله فقر نجات داد؟ | تبدیل هند به پنجمین قدرت اقتصادی جهان
  • چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است
  • وعده صادق به الگوی مبارزه با ظلم و استکبار تبدیل شد
  • ایران در حال تبدیل به یک صادرکننده عمده تسلیحاتی در جهان است | اسرائیل با پاسخ پیچیده و تسلیحات پیشرفته ایران روبرو بود