Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان منتظری ، مدافع ایرانی الخریطیات گفت که تیمش توانایی بقا در لیگ ستارگان قطر را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پژمان منتظری مدافع سابق استقلال و کاپیتان الخریطیات گفت که تیمش توانایی این را دارد که پس از شروع مجدد لیگ ستارگان قطر، نتایج لازم را کسب کرده و برای بقا با حریفانش بجنگد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در اظهارات خود به رسانه قطری استاد الدوحه گفت:

بدون شک ما در لیگ ستارگان یک چالش بزرگ را پشت سر می گذاریم زیرا هدف ما باقی ماندن در لیگ است و قصد بازگشت به لیگ دسته دوم را نداریم.

این بازیکن اضافه کرد:

الخریطیات لیاقت صعود و حضور در لیگ ستارگان را داشت و پس از اینکه دو فصل پیش به دسته پایین سقوط کرد، فصل گذشته توانست مجددا به لیگ ستارگان صعود کند بنابراین بیشتر بازیکنان تجربه کافی برای بازی در لیگ ستارگان را دارند.

وی در مورد نتایج این تیم در سه بازی اول اظهار داشت:

نتایج و بازی ارائه شده توسط تیم قابل قبول است، به خصوص که تیم ما کامل نبوده و ما فقط با سه بازیکن خارجی بازی می کردیم و با این وجود در یک دیدار برنده شدیم و بنابراین این نتایج سطح اصلی تیم را نشان نمی دهد و ما هنوز در ابتدای کار هستیم. ما توانایی کسب امتیازات بیشتر در بازی های بعدی لیگ را داریم.

بازیکن ایرانی الخریطیات در مورد وقفه ایجاد شده در برگزاری بازی های لیگ ستارگان قطر صحبت کرد و اظهار داشت:

شکی نیست که این فرصت خوبی برای برخی تیم ها است که ترکیب آنها کامل نشده و ما نیز یکی از آنها هستیم و طی روزهای گذشته با اضافه شدن سایر بازیکنان، تیم ما کامل تر شد و ما در دیدارهای بعدی با ترکیب متفاوتی ظاهر خواهیم شد.

وی در مورد سطح رقابت های لیگ قطر اظهار داشت:

لیگ قطر پیشرفت زیادی داشته و شاهد رقابت شدید بین تیم ها در همه تیم ها هستیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال قطر استقلال پژمان منتظری قطر لیگ ستارگان قطر لیگ ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!

به گزارش ورزش سه در شرایطی که گولسیانی در بین دو نیمه بازی با صنعت نفت تعویض شده بود  باز هم این شانس به کنعانی زادگان رو کرد تا پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد.

کنعانی که آخرین بار در بازی مقابل پیکان موفق شده بود در غیاب گولسیانی پنالتی بزند و دبل کند این بار پشت توپ ایستاد و باز هم دروازه بان حریف را فریب داد تا پنجمین گل فصل خود را به در لیگ برتر به ثمر برساند.

ویدئو: 330352

نکته اینکه با این گل تعداد گل های کنعانی به پنج رسید تا او با گولسیانی زوج خود در مرکز خط دفاع پرسپولیس در گل زده برابر شوند.

کنعانی که به شادی گل هایش معروف است مثل آل کثیر بعد از گلزنی به حرمت خوزستان  و هم استانی‌هایش شادی نکرد.

نکته دیگر اینکه او غالبا ضرباتش را به سمت راست دروازه بان می زد اما این بار تغییر رویه داد و با فریب پیام پارسا توپ را به سمت چپ او زد.

در عین حال دروازه بان صنعت نفت هم در این لحظه از خط جلو آمده بود و اگر توپ کنعانی گل نمی شد امکان تکرار ضربه پنالتی بود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!
  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • دوست دارم لژیونر شوم/ در هر بازی بهترین عملکردم را خواهم داشت