Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم انصاری‌فرد در فرصت محدودی که برای حضور در ترکیب آاِک آتن داشت، تیمش را به مرحله گروهی لیگ اروپا رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای پلی‌آف مسابقات لیگ اروپا، پنجشنبه شب به پایان رسید و امروز (جمعه)، قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

در مهمترین دیدارها، تیم آاِک آتن یونان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم ولفسبورگ آلمان رفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم انصاری‌فرد از دقیقه 87 این بازی وارد زمین شد و با گلی که در دقیقه 4+90 به ثمر رساند، نماینده یونان را راهی مرحله گروهی لیگ اروپا کرد.

ناکامی شارلوا در صعود به لیگ اروپا، در شب ناکامی رضایی

در دیگر بازی‌های مهم این مرحله تیم گلاسکو رنجرز اسکاتلند با نتیجه 2 بر یک از سد گالاتاسرای ترکیه گذشت و به دور گروهی لیگ اروپا صعود کرد. تاتنهام هم با شکست 7 بر 2 نماینده رژیم اشغالگر قدس، به مرحله گروهی رقابت‌ها رسید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاتنهام لیگ اروپا لژیونرهای فوتبال ایران کریم انصاری فرد تاتنهام لیگ اروپا لژیونرهای فوتبال ایران کریم انصاری فرد مرحله گروهی لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق به جام ملت‌های آسیا صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق در چهارمین دور رقابت‌های انتخابی آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ برابر فیلپین قرار گرفت.

گل اول عراق در این مسابقه توسط ایمن حسین در دقیقه 14 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و سپس امیر العماری در دقیقه 30 گل دوم را به ثمر رساند و 6 دقیقه بعد هم ایمن حسین گل سوم عراق را وارد دروازه حریف کرد.

زیدان اقبال در دقیقه 60 گل چهارم را برای تیم عراق به ثمر رساند و گل پنجم این تیم نیز توسط زید تحسین در دقیقه 77 به ثمر رسید.

تیم ملی عراق با این پیروزی امتیاز خود را به 12 رساند و در صدر جدول رده‌بندی گروه خود قرار گرفت و تیم فیلیپین هم با یک امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد.

به این ترتیب تیم ملی عراق به جام ملت‌های آسیا 2027 صعود کرد و به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 نیز راه یافت.

دیگر خبرها

  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • روایت ویژه از گفت‌وگوی چند دقیقه‌ای یک شاعر با رهبر انقلاب
  • عملکرد شمس آذر در سال 1402؛ صعود به لیگ برتر و تداوم درخشش
  • پرسپولیس در جام ملت‌های اروپا نماینده دارد
  • اسپانیا ۳ - ۳ برزیل/ درخشش نوجوانان در نبرد بزرگان + فیلم
  • تاریخ سازی گرجستان با صعود به جام ملت‌های اروپا
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی
  • عراق به جام ملت‌های آسیا صعود کرد
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷