Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین روزنامه خراسان نوشت: مریم امیرجلالی در بخشی از گفت‌وگو با برنامه اینترنتی «دیگه چه خبر؟» که به تازگی ویدئوی آن پربازدید شده، گفته است: «من قبل از این که بازیگر شوم، قبل از این که به محیط هنر بیایم، قبل از انقلاب -حمل بر خودستایی نشود- که هیچ‌کس نمی‌فهمید ماشین شاسی‌بلند یعنی چی، داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌ام‌و 2002، 320 و 518 هم داشتم.»

 صحبت‌های خانم بازیگر72ساله در حالی مطرح شده است که وی چندی پیش در گفت‌وگو با برنامه «چهل‌تیکه» گفته بود فرزندانش در خارج از کشور هستند و با این که دلش برای آن‌ها تنگ شده، ولی پول بلیت ندارد که برود و آن‌ها را ببیند. برخی کاربران نیز با اشاره به این صحبت‌ها، سخنان امیرجلالی را عجیب توصیف کرده‌اند.

پربیننده ترین گلزار در دفتر کار لوکس +عکس خوش گذرونی‌های ویشکا آسایش +عکس پوشش متفاوت فریبا نادری +عکس اولین پست «مهران رجبی» پس از رهایی از کرونا +عکس همکاری جدید گلاره عباسی و مهتاب کرامتی +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازیگر زن بازیگر زن سینما بازیگر ایرانی هنرمندان ایرانی مریم امیرجلالی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت:‌ ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عباس علی آبادی در حاشیه جلسه پاسخگویی به نظرات و مشکلات شهروندان در مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین تلاش ما در حوزه خودرو تولید کمی است و امسال رشد تولید بهتری خواهم داشت. سال گذشته تولید خودرو هشت درصد رشد داشت و امسال برنامه‌ریزی شده این رقم به بیش از ۱۵ درصد برسد.

وی افزود: برنامه وزارت صمت رونق واردات است. تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است. البته این روند‌ها تا حدودی کند است، اما به زودی این خودرو‌ها عرضه خواهد شد. تاکنون ۸۰۰۰ خودروی وارداتی به مردم تحویل داده شده است.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه واردات خودرو ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: واردات خودرو‌های دست دوم امسال هم در قانون بودجه دیده شده و آیین نامه واردات هم تنظیم و برای دولت ارسال شده است. در حال حاضر این کار از مسیر مناطق ویژه در حال اقدام است و در سایر زمینه‌ها هم انجام خواهد شد. همچنین در حال بازبینی در آیین نامه واردات خودرو‌های دست دوم با کمک نمایندگان مجلس و همکاران وزارت صمت در بخش‌های تخصصی هستیم تا واردات این خودرو‌ها با کمترین عارضه و مشکل انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر صمت:‌ ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد
  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)
  • جیلی گلکسی ئی5 ؛ رونمایی از یک شاسی بلند 1.3 میلیاردی (+تصاویر)
  • دلخوری چندساله مریم امیرجلالی از حمید لولایی
  • فیلم| شوخی عجیب مریم امیرجلالی با علی دایی
  • شاسی بلند غول‌پیکر با هزار اسب بخار قدرت/ رقیب آسیایی هامر
  • عملکرد جالب شاسی بلند جدید کره ای بازار را در تصادف ببینید
  • دلخوری چندساله مریم امیرجلالی از حمید لولایی ‌| او ۳ سال پیش در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد ...
  • ماجرای پیامک عجیب پافند غیر عامل/ سردار جلالی:‌ هک سیستم پیام‌رسان است
  • مریم امیر جلالی علیه حمید لولایی/ خدشه به خاطرۀ خوش «خانه به دوش»