Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی توپچی ها می گوید به دروازه بان تیمش اعتماد کامل دارد. 

میکل آرتتا از پیروزی آرسنال مقابل لیورپول ذوق زده نمی شود و این برد را فقط قدمی به سوی آینده ای بهتر می داند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، توپچی ها با برتری 5-4 مقابل حریف خود در ورزشگاه آنفیلد، توانستند قهرمان لیگ برتر را شکست بدهند و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ کاپ انگلیس برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرتتا در مصاحبه پس از بازی گفت:

واقعا از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. به نظرم بچه ها خارق العاده بودند. چند اشتباه دوشنبه را اصلاح کردیم و نتیجه فوق العاده بود. خیلی بهتر رقابت کردیم، میزان تلاشی که کردیم و پرس از جلوی زمین ما واقعا خارق العاده بود. برند لنو هم خیلی خوب بود و هر وقت او را لازم داشتیم، خودش را نشان داد. برای برنده شدن در آنفیلد باید عملکرد انفرادی خیلی خوبی داشته باشید و امشب از این مهم برخوردار بودیم. واقعا به برند اعتماد دارم. به خوبی او را می شناسم و می دانم که چه چیزی می تواند به ما عرضه کند. نمی خواستیم امیلیانو مارتینز جدا شود ولی شاید این به نفع هر دو طرف بود. آمدن به اینجا و بازی کردن با این اشتیاق و شجاعت قدم بزرگی برای تیم است. بچه ها در مسیر درستی قرار دارند. هنوز هم فاصله زیادی با لیورپول داریم. به پیشرفت ادامه خواهیم داد تا بتوانیم به سطح آن ها برسیم. 

در مورد رویارویی با منچستر سیتی در دور بعد

در حال لذت بردن از این برد بودم و بعد فهمیدم که باید با منچستر سیتی بازی کنیم. به هر حال همین است؛ تیم های سخت زیادی در این رقابت ها باقی مانده اند و ما مهیای آن بازی خواهیم شد. 

همچنین بخوانید:

لیورپول (4) 0-0 (5) آرسنال؛ صعود توپچی ها با درخشش لنو یورگن کلوپ: از عملکرد بازیکنانم مقابل آرسنال رضایت داشتم ولی مشکل اصلی عدم گلزنی بود 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا

جان استونز و کایل واکر احتمالا دیدار منچسترسیتی مقابل آرسنال را از دست می‌دهند. 

طرفداری | شمارش معکوس در حالی برای دیدار منچسترسیتی و آرسنال آغاز شده که سیتیزن‌ها با مصدومیت چند مهره کلیدی خود مواجه شده‌اند. 

به گزارش راب داوسن از ESPN؛ منچسترسیتی برای حضور کوین دی بروین در بازی یک‌شنبه مقابل آرسنال خوش‌بین است. ستاره خط هافبک گواردیولا که راهی اردوی بلژیک نشده بود، هفته جاری با تیم زیر 23 ساله‌های منچسترسیتی تمرین کرد. روز پنج‌شنبه تمرینات اصلی سیتیزن‌ها آغاز می‌شود و انتظار می‌رود دی بروین در کنار سایرین به تمرین بپردازد. در مورد کایل واکر، این بازیکن در دیدار با برزیل از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شد. در حال حاضر وضعیت حضور او قطعی نیست و به صورت 50-50 ارزیابی می‌شود. جان استونز نیز به دلیل مصدومیت شب گذشته مقابل بلژیک در بازی با آرسنال غایب خواهد بود. در مورد وضعیت ادرسون مورائس، مانوئل آکانجی، متئوس نونس و جک گریلیش، انتظار می‌رود فردا حضور یا غیبت این بازیکنان در بازی با توپچی‌ها مشخص شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • رایس: برای رهایی از برچسب بازنده محکوم به پیروزی مقابل منچسترسیتی هستیم
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد
  • دکلان رایس: رودری بهترین شماره 6 جهان است؛ استونز نمی‌دانست که قرار است مقابل آرسنال بازی کند