Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:27:27 GMT

آنسو فاتی؛ قاتل خونسرد در هجده قدم (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۳۵۳۱

آنسو فاتی به روند گلزنی هایش برای بارسا ادامه داد و امشب هم توانست دروازه حریف را باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی که پس از جدایی لوئیس سوارز حالا به ترکیب اصلی بارسلونا راه پیدا کرده، امشب توانست یکی از سه گل بارسا را به سلتا بزند. او در نخستین بازی فصل آبی اناری ها نیز برابر ویارئال دبل کرده بود تا به این ترتیب پس از دو بازی، سه گله شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاتی فصل گذشته در لالیگا هفت گل به ثمر رساند و پس از 26 بازی در دو فصل اخیر در لالیگا تعداد گل هایش را به 10 رساند.

نکته قابل توجه روی گل امشب فاتی به تمام کنندگی او بر می گردد. او تحت فشار و در شرایطی نه چندان مطلوب، با خونسردی بهترین ضربه ممکن را به توپ زد تا دروازه سلتا باز شده و به نوعی مسیر برای پیروزی بارسا هموار شود.

با ادامه درخشش فاتی، بی تردید دیگر کسی نبود سوارز را احساس نخواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

بازیکنان بارسلونا آنسو فاتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازیکنان بارسلونا آنسو فاتی آنسو فاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن جوان شمس‌آذر: امشب را نمی‌توانم بخوابم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی فخریان گلزن جوان شمس آذر پس از پایان بازی با استقلال گفت: وقتی که سه گل دریافت کردیم، بازی برایمان خیلی سخت شد. خوب توانستیم به بازی برگردیم. خدا را شکر که توانستم گلزنی کنم و گلم را نیز به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم.

ویدئو: 330469

او در مورد اینکه چند سال سن دارد، گفت: من ۲۰ ساله هستم و خدا را شکر می‌کنم که توانسته‌ام تاکنون دو بار در لیگ برتر گلزنی کنم.

وی درخصوص اینکه جو بازی را چگونه دیده و فراز امامعلی اعتقاد داشته جو استادیوم برای برخی از بازیکنان شمس آذر سنگین بوده است، پاسخ داد: این حرف درست است. برای جوانانی مثل من که چنین جوی را ندیده ایم، خیلی سخت بوده است.

فخریان درباره اینکه ادامه فصل را با شمس آذر چگونه می‌بیند، گفت: ما کادر فنی خیلی خوب و کادر مدیریتی عالی داریم. از کادر فنی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و من نیز توانستم پاسخ اعتمادشان را بدهم.

بازیکن شمس آذر درباره اینکه با گلزنی برابر استقلال امشب را نمی‌تواند بخوابد، گفت: بله واقعا همینطور است. زمانی که توپ را گرفتم چرخیدم و روی پای چپم آوردم، سپس با یک شوت توانستم دروازه را باز کنم.

فخریان در خصوص اینکه چقدر امیدوار است مقابل پرسپولیس و سپاهان نیز درخششش را تکرار کند، توضیح داد: امیدوارم این اتفاق رخ دهد، زمان همه چیز را مشخص می‌کند. هرچه که خدا بخواهد رخ میدهد.

دیگر خبرها

  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • گلزن جوان شمس‌آذر: امشب را نمی‌توانم بخوابم
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • چهره‌ای متفاوت از خونسرد آلمانی؛ خوشحالی کروس بعد از غلبه رئال مادرید بر منچسترسیتی / عکس
  • آرتتا: درد شکست امشب هرگز از بین نمی‌رود
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!