Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک در عراق از دستگیری عاملان حمله به فرودگاه اربیل و چند نفر از عاملان حمله به نهادهای دیپلماتیک در عراق خبر داد.

فرماندهی عملیات مشترک در عراق روز پنجشنبه از دستگیری چند نفر مرتبط با حمله به نهادهای دیپلماتیک در عراق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «موازین نیوز»، «تحسین الخفاجی» سخنگوی عملیات مشترک عراق گفت: «دستگیری چند فرد مرتبط با این اقدامات تروریستی بزدلانه این پیام را به تروریست‌ها می‌دهد که آنها حتی اگر فرار کنند، تحت پیگرد قرار می‌گیرند و به زندان افکنده می‌شوند تا به جزای عادلانه خود برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «تحقیقات به نتایج بزرگ و مهمی رسیده است که با کامل شدن آن به اطلاع شهروندان خواهیم رساند، زیرا این قضیه برای افکار عمومی اهمیت دارد.»

الخفاجی همچنین اعلام کرد که عاملان حمله راکتی دیروز به فرودگاه اربیل هم دستگیر شدند.

سخنگوی عملیات مشترک عراق تاکید کرد: «میان بغداد و منطقه کردستان عراق هماهنگی امنیتی و نظامی بسیاری است و با تکمیل تحقیقات طرف عامل حمله به فرودگاه اربیل هم معرفی می‌شود، زیرا ما در قبال هیچ کسی که به امنیت عراق لطمه بزند کوتاهی نمی‌کنیم.»

منابع عراقی چهارشنبه‌ شب از وقوع انفجاری در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در اربیل عراق خبر داده بودند.

منابع خبری روز گذشته از حمله به نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در فرودگاه بین المللی اربیل خبر دادند.

برخی منابع عراقی خبر دادند که پس از اصابت راکت‌ها، بالگردهای آمریکایی بر فراز منطقه به پرواز درآمدند بطوریکه همزمان با انتشار این خبر گفته شد، بالگردها در حال انتقال مجروحان هستند؛ با این حال منابع رسمی هنوز این خبر را تأیید نکرده‌اند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نهادهای دیپلماتیک اربیل حمله دستگیری فرودگاه عراق فرودگاه اربیل عملیات مشترک عاملان حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ خودتو جمع کن!

اخبار و گزارش‌ها درباره عملیات نظامی ایران علیه مراکز استراتژیک رژیم صهیونیستی همچنان تیتر اول رسانه‌های معتبر جهان است و از اقتدار مثال‌زدنی ایران حیرت‌زده‌اند و از تحقیر اسرائیل خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: اخبار و گزارش‌ها درباره عملیات نظامی ایران علیه مراکز استراتژیک رژیم صهیونیستی همچنان تیتر اول رسانه‌های معتبر جهان است و از اقتدار مثال‌زدنی جمهوری اسلامی ایران حیرت‌زده‌اند و از تحقیر اسرائیل و بر باد رفتن اعتبار کاذب آن خبر می‌دهند.

گفتم: به عنوان نمونه‌، «‌اسکات ریتر» افسر ارشد اطلاعاتی آمریکا می‌گوید پایگاه هوایی «‌نوآتیم» در صحرای «نقب» بزرگ‌ترین پایگاه هوایی اسرائیل است که چتر حفاظتی آن حتی از حفاظت کاخ سفید هم بیشتر است و با تعجب می‌گوید معلوم نیست ایران چگونه این پایگاه را با ده‌ها موشک بالستیک ویران کرده است.

گفت: با این وجود یکی از مقامات رژیم صهیونیستی ادعا کرده است؛ عملیات نظامی ایران خیلی هم موفق نبوده است!

گفتم: پس چرا انتشار هرگونه فیلم، عکس و خبر از مناطق مورد حمله ایران را ممنوع اعلام کرده است؟! اصلاً، چرا خبرنگاران را برای بازدید دعوت نمی‌کند؟! و یا چرا خودشان فیلم و عکس از مناطق مورد حمله ایران تهیه و منتشر نمی‌کنند؟!

گفت: از نخستین دقایق حمله نظامی ایران، مردم فلسطین با هزاران گوشی هوشمند از لحظه به لحظه حملات و انفجارها و تخریب‌ها فیلم و عکس تهیه کرده و از طریق فضای مجازی در سراسر جهان منتشر کرده‌اند.

گفتم: یارو بدجوری نیاز به قضای حاجت داشت ولی از سرویس‌های بهداشتی خبری نبود. یکدفعه چشمش به یک در نیمه باز افتاد و فضای تاریک‌... با خیال راحت مشغول شده بود که ناگهان ده‌ها نورافکن و پروژکتور صحنه را روشن کرد و صدای قاه قاه مردم به آسمان بلند شد!... مردک فلان‌فلان‌شده رفته بود روی سِن تئاتر!

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • گفت و شنود/ خودتو جمع کن!
  • وزیر خارجه اسرائیل : تل آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است / به ۳۲ کشور پیام فرستادیم / پیش از آن که خیلی دیر شود، ایران باید متوقف شود
  • وزیر خارجه اسرائیل: تل‌آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن