Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت مترو شهر جدید پردیس از امسال خبر داد و گفت: ساخت واحدهای مسکن مهر این شهر با کیفیت بالایی در حال انجام است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حبیب‌الله طاهرخانی اظهار کرد: با وجود این‌که تامین زیرساخت‌ها و خدمات مسکن مهر پردیس، دارای ویژگی‌های خاص، توپوگرافی ویژه و نیازمند صرف هزینه‌‌ و زمان زیادی است، خوشبختانه فعالیت‌ها با تمام توان در حال انجام  است تا پروژه‌‌ها امسال به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه سازندگان بدعهد را به ساختار قضایی معرفی و خلع ید کردیم تا پیمانکار‌‌ان جدید جایگزین شوند، افزود: امسال افتتاح بزرگی در شهر جدید پردیس خواهیم داشت و بخش زیادی از واحدهای مسکونی را به مردم تحویل خواهیم داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ساخت واحدهای مسکونی با کیفیت بالایی در حال انجام است، تصریح کرد:: در برخی پروژه‌‌ها که به‌‌دلیل بی‌توجهی پیمانکاران، اشکالاتی وجود داشت نیز ایرادات در حال رفع هستند تا واحدهای مسکونی با کیفیت به مردم تحویل شود؛ اقدامات مربوط به محوطه‌‌سازی، پیاده‌‌روسازی و جدول‌گذاری نیز با با توجه به حساسیتی که وجود دارد در حال انجام است و در مجموع یک کار بزرگ در پردیس در حال انجام است.

طاهرخانی به مترو پردیس اشاره کرد و گفت: مطالعات امکان‌‌سنجی مسیر، شامل نقشه‌های اجرایی به‌‌صورت کامل انجام شده است و این پروژه در بودجه سنواتی به‌‌صورت  مشارکتی اجرا خواهد شد. در این چارچوب، فرآیند مذاکرات و تعیین برآوردها و چارچوب مشارکت در سازمان برنامه و بودجه در حال انجام بوده و به‌زودی مصوبه هیئت وزیران برای آغاز عملیات اجرایی اخذ می‌شود.

وی با بیان این‌که مترو پردیس در یک بازه زمانی 4 ساله ساخته می‌شود، یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه امسال با هزینه  حدود 4300 میلیارد تومانی آورده شریک، منابع شرکت عمران و اعتبارات دولتی آغاز خواهد شد. 

بزرگ‌ترین افتتاح مسکن مهر کشور، آبان در پردیس/هدایت: توسعه پردیس روی ریل قرار گرفته استکانکس املاک پردیس فقط از اتحادیه املاک مجوز دارد/ مختاری: دیگر به بناهای موقت مجوز نمی‌دهیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسکن مهر پردیس اخبار مسکن مهر مسکن مهر پردیس اخبار مسکن مهر حال انجام مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،عباس حسینی از ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون،  قرارداد تسهیلاتی نزدیک به ۴۵٠ هزار واحد مسکونی با صرف یک میلیون و ٨٠۶ هزار و ٢٢٨ میلیارد ریال توسط بانک مسکن منعقد شده است.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: پارسال سقف تسهیلات ساخت مسکن بانک برای هر واحد در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت ٧۵٠ میلیون تومان، سایر مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۶۵٠ میلیون تومان و سایر شهرها ۶٠٠ میلیون تومان بوده است.
وی، سیاست‌های اعتباری بانک را در حمایت از به‌کارگیری فناوری‌های نوین ساخت‌وساز و حمایت از سازندگان حرفه‌ای برای ساخت مسکن باکیفیت و استاندارد با تاکید بر معماری اصیل ایرانی اسلامی عنوان کرد و گفت: سقف تسهیلات در سال جاری به سازندگانی که از روش‌های نوین ساخت و فناوری استفاده می‌کنند در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت، مراکز استان‌ها و سایر شهرها به ترتیب یک میلیارد تومان، ٩٠٠ و ٨٠٠ میلیون تومان تعیین شده است که به مرور و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت می‌شود.
حسینی ادامه داد: حمایت از دانش‌بنیان‌ها برای ساخت‌وساز بر پایه روش‌های نوین باعث شده است که در سال ١۴٠٣، پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی احداثی در قالب صنعتی سازی، ساختمان‌های سبز و واحدهای احداثی با استفاده از مصادیق کاهش مصرف انرژی در اولویت قرار گیرند و مشوق‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده است.
برای حمایت از معماری ایرانی- اسلامی، واحدهای مسکونی احداثی در چارچوب معماری ایرانی –اسلامی همانند واحدهای احداثی بر پایه روش‌های نوین دارای مشوق‌های تسهیلاتی هستند.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی