Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه‌نائینی در خصوص اقدامات شهرداری مشهد در بحث امدادرسانی به مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در پی بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب در دی‌ماه سال قبل، رودخانه‌های فصلی در استان سیستان و بلوچستان هم چون زرآباد، قصرقند، دشتیاری، سرباز، کنارک، نیکشهر، خاش و چابهار در اثر بارش باران و برف آسیب جدی دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد ابراز کرد:  مدیریت شهری مشهد، در زمان وقوع این بحران با بهره‌گیری از کرامت رضوی و منویات مقام معظم رهبری برای امیدبخشی به هم‌وطنان و همسایگان خویش عزم خود را جزم کرد و با تصویب مصوبه‌ای در هشتاد و سومین جلسه صحن علنی شورای شهر اعتبار 20 میلیارد ریالی در جهت امدادرسانی و خدمات اختصاص یافت.

وی ادامه داد: اهدای لوازم‌التحریر به کودکان روستای کلانی بخش دشتیاری از محل جذب کمک‌های مردمی، سوخت‌رسانی به تیم‌های اعزامی امداد، کمک‌رسانی و احداث جاده روستایی توسط ماشین‌آلات اعزامی و کمک‌رسانی وامداد شبانه‌روزی نیروهای اعزامی سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد از مهم‌ترین اقدامات ما بوده است.

خواجه‌نائینی با اشاره به اینکه پایان عملیات نجات روستای نوبندیان از سیلاب پس از یک هفته یکی از اقدامات مهم بوده است، بیان کرد: در این راستا نیروهای اعزامی سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد پس از 48 ساعت توانستند روستای غرق‌شده را نجات دهند.

وی بابیان اینکه تاکنون یک‌صد میلیون تومان بابت خرید منبع آب کمک‌رسانی شده است، خاطرنشان کرد: مبلغ 500 میلیون تومان بابت احداث و تجهیز مدرسه چهار کلاسی در روستای کلانی‌ها در نظر گرفته‌شده است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد یادآور شد: در این راستا نیز کلنگ ساخت مدرسه چهار کلاسی در منطقه کلانی با حضور رئیس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد به زمین زده شد، به‌طوری‌که با ساخت این مدرسه زمینه تحصیل 150 دانش‌آموز روستا فراهم می‌شود.

خواجه‌نائینی گفت: در خصوص اهدای لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان مناطق موردنظر نیز با مشارکت و همراهی مردمی 300 بسته تحصیلی آماده و تحویل شد.

انتهای پیام/ 70042

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک شهرداری به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان احداث مدرسه اهدای لوازم التحریر آب رسانی شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت رسانی در استان سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد

منصور انصاری صبح امروز سه شنبه، در سفر به خاش، در حاشیه بازدید از مراکز عرضه سوخت، کالا و خدمات به خبرنگار مهر گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، تشدید کارهای نظارتی و رضایت مسافران، در حال حاضر، سوخت رسانی به مهمانان و شهروندان استان روند مطلوبی را طی می‌کند.

وی ادامه داد: برنامه‌های نظارتی تعزیرات حکومتی سال گذشته از ۱۵ تا ۲۹ اسفندماه سال گذشته انجام شده و امسال نیز از اول فروردین آغاز و تا ۲۱ این ماه تداوم دارد.

وی با اشاره به اینکه در استان شرایط کدینگ کارت‌های سوخت را داریم و مقرر شده ۴۰ لیتر سوخت به خودروهای مسافران تحویل شود، اظهار کرد: نظارت بر روند خدمت رسانی به مسافران نوروزی مورد توجه این نهاد بوده و امروز بازدید از جایگاه‌های سوختی خاش را در دستور کار قرار دادیم، که بسیاری از مسافران ابراز رضایت کردند.

انصاری ادامه داد: تأکید ما بر نظارت، کنترل، تأمین و توزیع سوخت بوده که این اقدام به نحو درست صورت گیرد و از مسافران نوروزی و شهروندان استان انتظار داریم موارد شکایات و انتقادات و پیشنهادات خود را با تلفن‌های ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ بازرسی صنعت، معدن و تجارت درمیان بگذارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: در خصوص کالا و خدمات نیز نظارت همکاران ما تداوم دارد و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نیز وظیفه دارند در حوزه تأمین و توزیع و نرخ گذاری کوتاهی نکنند و در حوزه نظارتی با مسؤولان و دست اندرکاران همراهی داریم و با تخلفات احتمالی در اسرع وقت برخورد خواهیم داشت.

وی بیان کرد: تشدید برنامه‌های کنترلی، نظارت و پایش بازار و مراکز عرضه سوخت و گاز از اولویت‌های مهم تعزیرات حکومتی بوده و در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان این موضوع با جدیت و حساسیت بالاتری دنبال می‌شود.

کد خبر 6062713

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان
  • سوخت رسانی به مسافران نوروزی در سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • افزایش سرعت وزش باد در منطقه سیستان
  • روستای کلپورگان سیستان و بلوچستان تنها موزه زنده جهان + فیلم
  • خسارت‌های سیل  به مناطق روستایی بخش پادنای سمیرم + فیلم
  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد
  • محکومیت ۴۶ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در زاهدان
  • سوخت رسانی در استان سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری