Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه در سخنانی به گرفتن "انتقام" از حملات به منافع کشورش در عراق تهدید کرد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، دیوید شنکر، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه در سخنانی در واکنش به حمله راکتی به نزدیکی پایگاه نیروهای آمریکایی در اطراف فرودگاه اربیل اظهار کرد که واشنگتن حمله به منافع خود در عراق را تحمل نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین به گرفتن "انتقام" به دلیل حمله به منافع کشورش در عراق تهدید کرد.
شنکر گفت: ما نمی‌توانیم تهدیدها علیه شهروندان و نیروهایمان را که در خارج خدمت می‌کنند، تحمل کنیم و در صورت لزوم برای حفاظت از آنها از اتخاذ تدابیر لازم دریغ نخواهیم کرد.
پیشتر منابع خبری عراقی از شنیده شدن صدای انفجار سه راکت در استان اربیل خبر داده‌ بودند.
بر اساس برخی گزارش‌ها این حمله راکتی پایگاه نظامی حریر را هدف قرار داده که از مراکز حضور نیروهای آمریکایی در عراق است.
پلیس اربیل هم با انتشار بیانیه‌ای کوتاه خبر داد که یک راکت در نزدیکی پایگاه نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل منفجر و تحقیقات در این باره آغاز شده است.
برچسب ها: آمریکا ، عراق ، اشغال عراق ، حمله به سفارت آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: آمریکا عراق اشغال عراق حمله به سفارت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، رسانه های پاکستانی اعلام کردند: حمله گروهی از تروریست ها به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان در ایالت بلوچستان این کشور با هشیاری نیروهای امنیتی خنثی شد.

شبکه خبری «جیو تی‌وی» اعلام کرد حمله تروریستی مسلحانه به پایگاه نیروی دریایی پاکستان در منطقه «تربت» از نواحی ایالت بلوچستان این کشور خنثی شد.

منابع خبری افزودند: گروهی از تروریست ها بامداد روز دوشنبه با سلاح های سنگین و بمب های دست ساز سعی کردند به پایگاه «پی نی اس» نیروی دریایی پاکستان در شهر «تربت» وارد شوند که با واکنش به موقع نیروهای امنیتی این حمله تروریستی خنثی شد.

منابع خبری افزودند: عملیات پاکسازی نیروهای امنیتی در محل مذکور منجر به هلاکت ۴ تروریست و کشته شدن یک نیروی مرزبانی ارتش پاکستان شده است.

منابع امنیتی با بیان اینکه عملیات پاکسازی منطقه همچنان ادامه دارد، افزودند: تروریست های به هلاکت رسیده عضو گروه های ممنوع الفعالیت و تجزیه طلب بلوچ هستند.

«شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان در بیانیه ای از اقدام به موقع نیروهای امنیتی برای خنثی سازی این حمله تروریستی بزرگ قدردانی و اعلام کرد: ملت پاکستان برای ریشه کن کردن تروریسم شانه به شانه نیروهای مسلح ایستاده اند.

این سومین حمله تروریستی به نیروهای امنیتی در دو هفته گذشته است، ۲۵ اسفند سال گذشته نیز حمله تروریستی به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه وزیرستان شمالی منجر به کشته شدن ۷ نظامی شد؛ همچنین هفته گذشته نیز در یک انفجار انتحاری در نزدیکی خودروی نیروهای امنیتی پاکستان در شهر «دیرا اسماعیل خان» دو نیروی نظامی این کشور کشته شدند.

دیگر خبرها

  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو پایگاه ارتش صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • آمریکا: حمله به رفح مغایر منافع ملی اسراییل است
  • وارونه جلوه دادن حقایق به سبک آمریکایی، از جنگ عراق تا فاجعه غزه
  • آمریکا،انگلیس واوکراین در حمله تروریستی در نزدیکی مسکو دست داشتند
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان
  • نمایش اقتدار مقاومت عراق پس از «طوفان الاقصی»
  • فعالیت‌های جاسوسی «موساد» در پایگاه‌های آمریکا در عراق
  • فعالیت‌های جاسوسی «موساد» در پایگاه‌های آمریکا در داخل عراق