Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:50:58 GMT

ویدئو / موسیقی فیلم؛ «مسیر سبز»

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۵۰۶۷

ویدئو / موسیقی فیلم؛ «مسیر سبز»

‍‍‍‍‍‍

«مسیر سبز» فیلمی درام به کارگردانی «فرانک دارابونت» است که بر اساس رمانی به همین نام از «استیون کینگ» ساخته شد. این فیلم که مورد توجه منتقدان و مخاطبان زیادی قرار گرفت، در شش شاخه نامزد اسکار شد اما هیچکدام از این جوایز را دریافت نکرد. موسیقی متن «مسیر سبز» را «توماس نیومن» ساخته است؛ آهنگساز مشهور آمریکایی که 14 بار نامزد اسکار شده اما موفق به دریافت آن نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسیقی «مسیر سبز» دومین همکاری توماس نیومن با فرانک دارابونت، بعد از فیلم موفق «رستگاری در شاوشنگ» است. موسیقی متن «زیبای آمریکایی»، «مرد سندرلایی»، «آلمانی خوب» و «اسکای‌فال» از آثار مشهور نیومن در دنیای سینما محسوب می‌شود.

دریافت 60 MB

تدوینگر: امید ابراهیمی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استیون کینگ موسیقی فیلم مسیر سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل: احتمال ماندن در بایرن مونیخ؟ چیزی تغییر نکرده است

به نظر نمی‌رسد رد کردن پیشنهاد بایرن مونیخ توسط یولیان ناگلزمان، تأثیری روی آینده توماس توخل در این باشگاه بگذارد

طرفداری | پس از یک پیروزی دلنشین مقابل آرسنال و صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اکنون در چارچوب هفته سی‌ام بوندسلیگا بایرن مونیخ میهمان اونیون برلین است.

با این حال اتفاق مهمی پیش از این بازی رخ داد یولیان ناگلزمان که گزینه اصلی بایرن مونیخ برای جایگزینی با توماس توخل بود، قراردادش با تیم ملی آلمان را تمدید کرد و این می‌تواند تأثیر زیادی روی برنامه‌های باواریایی‌ها داشته باشد. موضوعی که پای آن با کنفرانس خبری توماس توخل نیز باز شده است.

احتمال ماندن در بایرن مونیخ این یک سناریوی بسیار فرضی است. من با باشگاه توافق کرده‌ام، این موضوع هم اعلام شده و همچنان پابرجاست. تمدید قرارداد یولیان ناگلزمان  وقتی رودی فولر قراردادش را تمدید کرد، من انتظار چنین چیزی را داشتم. از بیرون، احساس می‌کنم آن‌ها خیلی خوب با یکدیگر کار می‌کنند. این باعث می‌شود تکلیف تیم ملی مشخص باشد و ثبات و امید بیش‌تری برای یورو به ارمغان می‌آورد.

 ناگلزمان تا جام جهانی 2026 قراردادش را تمدید کرده است.

​​​​​​​فرصتی برای تثبیت روند خوب تیم

 ما می‌خواهیم فرم خوب خود را ثابت کنیم. شما باید لحظاتی مانند بازی مقابل آرسنال را جشن بگیرید. برنامه شلوعی داریم و اکنون باید به یک سفر خارج از خانه برویم. با این حال شما پس از پیروزی در یک بازی مهم، احساسات خاص و ویژه‌ای دارد، حسی که همیشه آن را نخواهید داشت. اکنون از نظر روحی در حال آماده کردن خودن برای بازی فردا هستیم زیرا در بوندسلیگا هنوز کار ناتمام داریم.

مصدومان تیم 

درباره سرژ گنابری باید ببینم در هفته‌های منتهی به بازی مقابل رئال مادرید چه وضعیتی خواهد داشت. لروی سانه را نیز با خود به برلین نمی‌بریم. سعی می‌کنیم سانه و گنابری را برای بازی مقابل رئال مادرید آماده نگه داریم. 

صحبت با توماس مولر پس از 180 دقیقه نیمکت‌نشینی مقابل آرسنال 

امیدوارم رابطه ما خوب باشد و همین‌طور باقی بماند. هیچ‌کدام از ما چنین شرایطی را دوست نداریم. او از اینکه بازی نکرد، خوشحال نیست و من هم دوست نداشتم به او چنین چیزی را بگویم. این یک تصمیم ورزشی بود و چیزی از ارزش او برای ما کم نکرده است. او هم آن‌قدر حرفه‌ای هست که بتواند با چنین چیزی کنار بیاید. او در تمرینات سخت کار می‌کند و همچنان از حضور در زمین نیز لذت می‌برد. 

شادی در رختکن پس از پیروزی مقابل آرسنال 

اکنون فضای آرام‌تری در رختکن وجود دارد. اینکه خیلی خوشحال باشید، بسیار خوب است. پس از بازی نیز همراه با دوستان و دیگر مربیان استراحت کردم. (پس از چنین بردهایی) وقتی بیدار می‌شوید؛ روحیه خوبی دارید، حتی اگر شب کوتاهی باشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • توماس توخل: احتمال ماندن در بایرن مونیخ؟ چیزی تغییر نکرده است
  • تصاویر جدید از سیلاب در مرز بین المللی ریمدان + ویدئو
  • ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک های اسرائیلی به ایران /سی ان ان: ۸ پرواز مسیر خود را تغییر دادند /رویترز: سامانه پدافندی فعال شد
  • امیرعبداللهیان: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم + ویدئو
  • تحصیل هنر در غار افلاطون؛ جستاری از توماس هورلیمان
  • (ویدئو) بمب‌افکن آمریکایی B-۵۲ آمریکا در پرواز کم‌ارتفاع
  • چالش پاسکاری توماس مولر و یوسوا کیمیش در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • گوشه ای از توان پهپادی و موشکی ارتش ؛ از پهپادهای کرار و آرش تا نمایش موشک‌‎های زمین به زمین + ویدئو
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا
  • تصاویری جدید از برخورد موشک‌های ایرانی به اسرائیل + ویدئو | مانور موشک های سپاه را ببینید