Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،فرزین گروسیان دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از توافق با مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با قراردادی به مدت دو فصل به جمع طلایی پوشان اضافه شد.

گروسیان سابقه حضور را در تیم‌های پارسه تهران، مس سونگون، مس کرمان، آلومینیوم هرمزگان، استقلال تهران و تراکتور تبریز در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این باشگاه صنعت نفت آبادان، علی عبدالله زاده و حکیم نصاری را به خدمت گرفت است و قرارداد سید فاخر تهامی را تمدید کرد.

سید سیروس پور موسوی هدایت تیم صنعت نفت آبادان را در بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بر عهده دارد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستانی‌های پرسپولیس قاتل صنعت‌نفت آبادان!

آفتاب‌‌نیوز :

در ترکیب تیم پرسپولیس که برابر صنعت نفت آبادان به میدان رفت، دو بازیکن خوزستانی بازی می‌کردند و از قضا هر دو هم موفق به گلزنی شدند.

عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۶۶ و روی پاس مهدی ترابی، گل دوم تیمش را از بین پا‌های پیام پارسا سنگربان جوان صنعت نفت آبادان به ثمر رساند و اصلا هم شادی نکرد. این مهاجم گلزن، سابقه بازی در تیم آبادانی داشته و به همین خاطر از شادی خودداری کرد. همچنین محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی و خلاف جهت گلر میزبان، ضربه‌اش را تبدیل به گل کرد.

کنعانی‌زادگان هم که اصالت خوزستانی دارد، پس از گلزنی دست‌هایش را به نشانه عدم خوشحالی بالا برد تا مورد تشویق تماشاگران میزبان و هم استانی‌هایش قرار بگیرد. گفتنی است؛ هواداران صنعت نفت پیش از شروع و پس از پایان بازی با پرسپولیس کنعانی را تشویق کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی دیدار حساس خود در هفته بیست و چهارم برابر صنعت نفت آبادان را با سه گل به سود خود به پایان برد که تماشاگران آبادانی اقدام جالبی در قبال مدافع این تیم داشتند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان که در غم از دست دادن پدربزرگ خود عزادار است، هنگام گرم کردن پیش از شروع مسابقه از سوی تماشاگران آبادانی مورد تشویق قرار گرفت. کنعانی‌زادگان که دروازه تیم نفت را از روی نقطه پنالتی به‌عنوان سومین گل پرسپولیس باز کرد، در پایان مسابقه هم با روی خوش هواداران آبادانی مواجه شد. تماشاگران صنعت با وجود ناراحتی از شکست تیم محبوبشان مدافع پرسپولیس را تشویق کرده و با شعار «کنعانی تسلیت، تسلیت» او را بدرقه کردند.

محمدحسین کنعانی زادگان نیز به گرمی جواب تماشاگران آبادانی را داد و با خاطره‌ای خوش آبادان را به مقصد تهران ترک کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • حقوق از جیب مردم، خوش رقصی برای بیگانگان / حواشی عجیب و هنجارشکنانه دروازه‌بان استقلال
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • دروازه بان استقلال محروم شد؟
  • خوزستانی‌های پرسپولیس قاتل صنعت‌نفت آبادان!
  • دروازه بان استقلال حکم کمیته انضباطی را به سخره گرفت | محرومیت قطعی می‌شود؟