Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایکوپرس- متن پیام فرشاد مقیمی به این شرح است:  

برادر ارجمند و فرهیخته جناب آقای رزم حسینی، انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان  وزیر صنعت، معدن و تجارت را تبریک می‌گوییم. بی‌تردید در سایۀ تجارب ارزشمند، دانش سرشار و مدیریت تاثیرگذار جنابعالی شاهد جهش در پیشبرد اهداف این وزارتخانه بویژه در حوزه صنعت خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ما به عنوان خانواده وزارت صمت در کشور، ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی در جلسه رای اعتماد و توجهی که نسبت به توانمندی جنابعالی برای سکانداری وزارت صنعت معدن و تجارت در این برهه از زمان کردند، برای شما و همکارانتان از خداوند متعال در رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده توفیق آرزومندیم.

اطمینان داریم که در سایه مدیریت مدبرانه جنابعالی در همکاری با اعضای دولت بویژه با همراهی شخص رییس جمهور محترم، گشایشی در انجام امور روی خواهد داد، به نحوی که بتوانیم تداوم فعالیت‌ها را هم‌سو با شعار سال پیگیری کنیم.  

در پایان، ضمن تاکید بر اینکه انتخاب جنابعالی بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی‌های برجسته آن برادر گرانقدر در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است، به عنوان بخشی از صنعت کشور، ضمن اظهار خرسندی از این انتصاب، امیدواریم بیش از گذشته رونق در تولید صنعتی را شاهد باشیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پیام تبریک وزیر صمت ایران خودرو فرشاد مقیمی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا

وزیر ورزش و جوانان در پیامی کسب مقام نخست ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کیومرث هاشمی در پیامی کسب مقام نخست ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

رویداد رقابتی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به عرصه دیگری برای بروز توانمندی ورزش ایران تبدیل شد تا با فتح جام قهرمانی، موفقیت‌های کشتی کشورمان استمرار یابد و همچنان این رشته پرافتخار، ارمغان‌آور نشاط ملی باشد. اقتدار کشتی ایران در قاره‌کهن در رشته فرنگی نیز با ۴ مدال طلا، ٣ نقره و ٢ برنز، بروز و ظهور یافت و طلیعه سال جدید را با یک قهرمانی با ارزش دیگر، مزین ساخت تا این موفقیت، روزهای پرافتخارتری را برای این ورزش مدال‌آور، نوید دهد.

تلاش همه عزیزانی را که برای موفقیت کشتی در سراسر کشور، نقش‌آفرینی می‌کنند، ارج می‌نهم و عنوان قهرمانی آسیا را به ملی‌پوشان، کادرفنی، سرپرستی و مسئولان فدراسیون و همچنین مردم کشتی دوست کشورمان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال پایداری در سلامتی و موفقیت این عزیزان افتخارآفرین را طلب می‌کنم.

کد خبر 745251

دیگر خبرها

  • وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم!
  • به‌ حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • اهداف ايران خودرو در سال جهاد اقتصادي