Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@09:35:39 GMT

بازگشت شهید هاکوپیان به اصفهان پس از ۳۲ سال

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۶۱۴۷

بازگشت شهید هاکوپیان به اصفهان پس از ۳۲ سال

گروه استان‌ها- شهید هراچ هاکوپیان، یکی از شهیدان ارامنه اصفهان که در عملیات "کربلای۹" مفقودالاثر شده‌بود، پس از گذشت ۳۲ سال به شهر خود بازگشت. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، شهید هاکوپیان در عملیات "کربلای9" و باهدف آزادسازی منطقه باباهادی در شمال شرقی قصر حضور داشته و به‌شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر این شهید در سال91 تفحص شده و بعنوان شهید گمنام در زاهدان به خاک سپرده شد و پس از احراز هویت به درخواست خانواده شهید، روز پنجشنبه 10مهر 99 به اصفهان منتقل گشت.

گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز غیزانیه را فراموش نکردند + تصاویرگلایه یک فرمانده دفاع مقدس از فیلمسازان / چرا از شهیدان کاظمی و خرازی فیلم نمی‌سازید؟ادای احترام شیوخ و بزرگان عرب سوسنگرد خوزستان به شهید مرزبان + فیلمدیدار فرمانده انتظامی کردستان با خانواده شهیده «ناهید فاتحی کرجو»+تصویر

مراسم تدفین شهید هراچ هاکوپیان امروز صبح در یادمان شهدای آرامستان ارامنه اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای عملیات کربلای ۱۰ و پاسدار شهید صالح میری که در شهرستان بدره برگزار شد، گفت: شهید صالح میری فرمانده‌ای شجاع و انقلابی، ارزشی، بصیر و نماینده یک قوم است و خاطرات ماندگار او در ذهن‌ها نقش بسته است. شهیدان بهترین مولفه برای شناخت و معرفی یک قوم هستند. مردم بدره مردمی ریشه دار، اصیل و ارزشی هستند و برای معرفی آنان شهید صالح میری بهترین نمونه است. مردم بدره در فتنه‌های مختلف و مقابله هوشمندانه با توطئه‌ها و تهاجم فرهنگی دشمن سربلند بیرون آمده‌اند.

وی بیان کرد: ابعاد شخصیتی شهید صالح میری که از لسان خانواده، دوستان و یادگاران دوران دفاع مقدس تبدیل به یک کتاب شده است، وصیت نامه آن شهید و مسیر نورانی که او طی نموده است، برای رسیدن جوانان بدره رسیدن به قله‌های پیشرفت کافی است.

سردار شاکرمی عنوان کرد: جبهه مقاومت ما از این شهیدان درس گرفته است. شهیدان ما در سرمای سخت کردستان و در گرمای طاقت فرسای مهران با الهام از تاثیر عاشورا جهاد کردند. دفاع مقدس ما تحت تأثیر عاشورا شکل گرفت و پیروزی ما مدیون آن است.

وی گفت: اگر امروز از زیر سایه جنگ بیرون آمده‌ایم، اگر در مقابل استکبار ایستاده‌ایم. اگر در مقابل ائتلاف‌های نانوشته سربلندیم از صداقت پاکی ایمان و بصیرت شهدای ماست.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام تصریح کرد: امروز اگر در شرایطی که همه دشمنان در مقابل ما هستند و توان نظامی جمهوری برای دنیا مشخص می‌شود، و با اقتدار قلب صهیونیست‌ها را هدف قرار می‌دهیم و از هیچکس نمی‌ترسیم، ناشی از جهاد شهیدان، رزمندگان و فرماندهان و جوانانی است که در مقابل دشمنان ایستادند.

وی افزود: تجلیل از شهید صالح تحلیل از یک فرهنگ است، فرهنگی که ستون اصلی آن قرآن و اسلام و ولایت فقیه است.

کد خبر 6085946

دیگر خبرها

  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند
  • تشییع پیکر پدر شهیدان محمدیان
  • حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
  • پدر شهیدان محمدیان آسمانی شد
  • درگذشت پدر شهیدان والامقام، محمدیان